شناسه خبر: 6677 منتشر شده در مورخ: 1394/3/30 ساعت: 08:41 گروه: اجتماعی  
واگذاری 8 هزار 500 واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول در رمضان

واگذاری 8 هزار 500 واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول در رمضان

در نشست هماهنگی هیأت مدیره جامعه خیرین حامی معلولان بر واگذاری 8 هزار 500 واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول در ماه رمضان تأکید شد.

به گزارش ایران سپید نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی هیأت مدیره جامعه خیرین حامی معلولان کشور در ایام ماه مبارک رمضان با حضور اعضای هیأت مدیره برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا کارگری، هاشم سلیمی آشتیانی، شاه‌حسینی، بدخشان و نصیری از اعضای هیأت مدیره جامعه خیرین حامی معلولان کشور حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه گزارشی از وضعیت پروژه شیرخوارگاه شبیر در جنوب تهران از سوی نصیری دبیر مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور و همچنین عضو هیأت مدیره جامعه خیرین حامی معلولان کشور ارائه شد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه شبیر بیان داشت: در حال حاضر مراحل گودبرداری پروژه آغاز شده است و کارهای عمرانی در این پروژه شروع شده است و پیش‌بینی می‌شود طی 18 ماه آینده شیرخوارگاه جدید شبیر به بهره‌برداری برسد.

نصیری با اشاره به همکاری جامعه خیرین حامی معلولان کشور با سایر دستگا‌ه‌ها و ارگان‌ها جهت احداث شیرخوارگاه جدید شبیر گفت: مقدمات لازم در این زمینه پیش‌بینی شده است و به زودی جلسه‌ای با مسئولان بهزیستی (ریاست سازمان) برگزار می‌شود.

در ادامه این جلسه هاشم سلیمی آشتیانی به برنامه‌ریزی جامعه خیرین حامی معلولان کشور در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در همین زمینه بنا داریم گلریزان‌هایی در برخی از نقاط کشور برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: عواید حاصل از برگزاری گلریزان‌ها صرف هزینه معیشت زندگی مددجویان و به خصوص معلولان تحت پوشش بهزیستی خواهد شد.

هاشمی سلیمی آشتیانی به برگزاری سه گلریزان در استان‌های البرز، مشهد و تهران اشاره کرد و گفت: در هشتم ماه رمضان گلریزانی در مشهد مقدس، دهم ماه رمضان گلریزانی در استان البرز و در نهایت گلریزانی در تهران با حضور جامعه خیرین برگزار می‌شود.

 در پایان جلسه نیز محمدرضا کارگری سخنگوی هیأت مدیره جامعه خیرین حامی معلولان کشور با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد از سوی این مجمع در ایام رمضان گفت: ما بنا داریم عواید درآمد از برنامه‌های مختلف در این ایام را صرف ساخت مسکن خانواده‌های دارای دو معلول و همچنین معیشت آنها انجام دهیم.

وی گفت: در حال حاضر 8500 خانواده دارای دو معلول فاقد مسکن هستند که این افراد شناسایی شدند و بناست طی زمان‌بندی مشخص صاحب مسکن شوند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *