شناسه خبر: 6635 منتشر شده در مورخ: 1394/3/20 ساعت: 12:57 گروه: حوادث  
زندان؛ تاوان کودک‌آزاری در پارک

زندان؛ تاوان کودک‌آزاری در پارک

مرد شیطان صفتی که با ربودن دختری ۳ ساله او را در پارک مورد آزار و اذیت قرار داده بود با رأی دادگاه به ۱۵ سال حبس و شلاق محکوم شد.

اواسط دی‌ماه سال گذشته مردی با پلیس تماس گرفت و گفت فردی را در حال کودک‌آزاری در پارک دیده و با او درگیر شده است. دقایقی بعد گروهی از مأموران کلانتری 117جوادیه راهی محل حادثه شدند. مردی که شاهد این حادثه تلخ بود به مأموران گفت: مشغول ورزش‌کردن در پارک بودم که متهم و دختربچه را روی یکی از سرسره‌های پارک دیدم.

دختر که سن چندانی نداشت و یک نان سنگک در دستش بود، گریه می‌کرد اما مرد به گریه‌های او توجهی نمی‌کرد و در حال آزار او بود. من هم با آن مرد درگیر شدم و دختربچه را از چنگش نجات دادم. در ادامه مأموران با گشتزنی در آن حوالی متهم را بازداشت کردند. وی در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران توسط بازپرس مدیرروستا تحت بازجویی قرار گرفت و با اعتراف به آزار و اذیت دختر بچه گفت: دختربچه را درحالی‌که یک نان در دستش بود و می‌خواست از خیابان عبور کند دیدم و او را به بهانه بازی‌کردن به پارک بردم.

ابتدا با دادن شکلات او را سرگرم کردم و در ادامه او را روی یکی از سرسره‌ها بردم و مورد آزار و اذیت قرار دادم.بررسی سوابق این مرد 42ساله که متاهل و دارای 2فرزند است نشان می‌دهد او پیش از این 2بار به اتهام آزار و اذیت کودکان دستگیر و زندانی شده است.

در چنین شرایطی پرونده اتهامی‌اش با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به اتهام آدم‌ربایی و رابطه نامشروع به شعبه 1142مجتمع قضایی بعثت فرستاده شد. در جلسه محاکمه متهم بار‌دیگر به آزار دختر بچه 3ساله اعتراف کرد و گفت با وسوسه شیطانی دست به چنین کاری زده است. با وجود این، قاضی دادگاه وی را مجرم تشخیص داد و او را به اتهام آدم ربایی به تحمل 15سال حبس و به اتهام رابطه نامشروع به تحمل 90ضربه شلاق محکوم کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *