شناسه خبر: 6581 منتشر شده در مورخ: 1394/3/10 ساعت: 12:35 گروه: فرهنگی  
همیشه با امام باشید/ واکاوی آثار ادبی امام  برای مخاطبان
ویژه برنامه های ارتحال امام( ره ) در رادیو ایران

همیشه با امام باشید/ واکاوی آثار ادبی امام برای مخاطبان

غلامرضا بحیرایی مدیر گروه جامعه رادیو ایران با تاکید بر پوشش مراسم بزرگداشت ارتحال امام به عنوان هدف اصلی ویژه برنامه ها گفت: ویژه برنامه " همیشه با امام "در سالگرد ملکوتی امام خمینی با محوریت وصیت حضرت امام و پیش بینی های امام از آینده جامعه اسلامی ، پنج شنبه 14 خرداد پخش می شود.

غلامرضا بحیرایی مدیر گروه  جامعه  رادیو ایران  با تاکید بر پوشش مراسم بزرگداشت ارتحال امام به عنوان هدف اصلی ویژه برنامه ها گفت:  ویژه برنامه  " همیشه با امام "در سالگرد ملکوتی امام خمینی با محوریت وصیت حضرت امام و پیش بینی های امام از آینده جامعه اسلامی، پنج شنبه  14 خرداد پخش می شود.

وی افزود: پوشش کامل مراسم و اتفاقات حرم، گزارش از مهمانان شهرستانها و گفتگو  با مهمانان خارجی از دیگر بخشهای مهم این برنامه است.

بحیرایی اظهار داشت:همچنین" در سوگ سرو" دیگر ویژه برنامه  رادیو ایران است که سعی کرده سیره زندگی امام ره را با مصداق هایی از حیات پر برکت ایشان بررسی کند .

وی  خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به اتفاقات اخیر جهان اسلام ، دکتر خواجه پور، و محمد صادق کوشکی، حجه الاسلام رحیمیان و دکتر مهدی قربانی  از کارشناسان مسائل سیاسی و اساتید دانشگاه موضوع مذکور را تحلیل و واکاوی می کنند و نیز نمونه آثار ادبی شعری امام بررسی می شود.

گفتنی است :  ویژه برنامه "همیشه با امام "  ازساعت  12:45- 9صبح به مدت سه ساعت پخش  می شود .

گزارشگران این برنامه آقایان حبیبی و دانشور هستند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *