شناسه خبر: 6285 منتشر شده در مورخ: 1394/1/19 ساعت: 13:27 گروه: فرهنگی  
اجرای نمایش شب به خیر مادر از 20 فروردین در فرهنگسرای نیاوران

اجرای نمایش شب به خیر مادر از 20 فروردین در فرهنگسرای نیاوران

نمایش «شب به خیر مادر» نوشته مارشا نورمن با کارگردانی سعید زکی زاده از20 فروردین در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران ،  نمایش «شب به خیر مادر» با بازی نگین فراهانی و نیلوفر عقیلی حکایت مادر و دختری را روایت می کند که در کنار یکدیگر زندگی می کنند. دختر در شب تولدش تصمیمی غیر منتظره می گیرد و این موضوع را با مادرش در میان می گذارد و ....

سعید زکی زاده دانش آموخته رشته کارگردانی تئاتراز  دانشگاه هنر،اولین تجربه حضور خود در صحنه های تئاتر را در سال 91 با نمایش " فاجعه" به نویسندگی ساموئل بکت در فرهنگسرای ارسباران آغاز کرد . وی در این نمایش به دنبال تلفیق فرم های اجرایی در طراحی صحنه بوده است.

دیگر عوامل این  گروه نمایشی عبارتند از؛ طراح صحنه: سعید زکی زاده ، طراح  لباس:نازنین رمضانی، طراح پوستر:محمد علی غفاری و محسن شیخ الاسلامی ، موسیقی:پیام طامه ، دستیار کارگردان و برنامه ریز:ژاله گشتاسبی

نمایش «شب به خیر مادر»  ساعت 19 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران  تا اوایل اردیبهشت ماه به روی صحنه می رود و علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند با شماره های  09195562142-22803631 تماس حاصل نمایند و یا به سایت  تیوال مراجعه کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *