شناسه خبر: 6279 منتشر شده در مورخ: 1394/1/18 ساعت: 11:36 گروه: اجتماعی  
خانواده‌های دارای دو معلول تا پایان سال خانه دار می‌شوند
سخنگوی جامعه خیرین حامی معلولان کشور:

خانواده‌های دارای دو معلول تا پایان سال خانه دار می‌شوند

سخنگوی جامعه خیرین حامی معلولان کشور با اشاره به اینکه سال گذشته گام‌های موثری برای خانه دار شدن خانواده‌های دارای سه معلول انجام شد، گفت: تا پایان سال جاری تمام خانواده‌های دارای دو معلول خانه‌دار می‌شوند.

 محمدرضا کارگری  با اشاره به برنامه‌ریزی جامعه خیرین حامی معلولان کشور برای خانه‌دار شدن معلولان اظهار داشت: سال گذشته نهضت واگذاری مسکن به خانواده‌های دارای 3 معلول آغاز شد و در نهایت تمامی خانواده‌های دارای 3 معلول صاحب خانه شدند.

وی تصریح کرد: در سال جاری نیز بنا داریم خانواده‌هایی که دارای 2 معلول هستند صاحب مسکن و خانه شوند که تعداد این افراد 8 هزار و 500 نفر است.

کارگری ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و هماهنگی بین وزارت مسکن راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های اجرایی قرار است تا پایان سال این افراد صاحب خانه شوند به طوری که جامعه خیرین حامی معلولان کشور، سهم آورده این افراد را تقبل خواهد کرد.

سخنگوی جامعه خیرین حامی معلولان کشور بیان داشت: موضوع دیگری که در سال 94، از سوی جامعه خیرین پیگیری خواهد شد، اشتغال‌زایی معلولان است که در این زمینه دستگاه‌های اجرایی موظفند سه درصد از استخدام‌های خود را به معلولان اختصاص دهند.

وی افزود: امیدواریم با توافقی که از سوی تیم مذاکرات هسته‌ای در لوزان سوئیس صورت گرفته است شاهد رونق اقتصادی در کشور باشیم و در این بخش نیز شاهد افزایش اشتغال معلولان باشیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *