شناسه خبر: 6268 منتشر شده در مورخ: 1394/1/16 ساعت: 14:39 گروه: اجتماعی  
هدیه ای از جنس خیرات در آسایشگاه کهریزک

هدیه ای از جنس خیرات در آسایشگاه کهریزک

هرسال با آمدن عید نوروز آسایشگاه خیریه کهریزک پذیرای میهمان ویژه ای است .

یکی از این میهمانان ویژه ، دکتر محمد نراقی خیری بود که به همراه همسر خود برای بازدید از پروژه6600 متری ساختمان لاله ( ساختمانی که در سه طبقه برای نگهداری شبانه روزی سالمندان مرد در نظر گرفته شده است ) به آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز آمده بود.

وی که هزینه ساخت این پروژه را به نیت خیرات برای والدین از دنیا رفته خود متقبل شده ، برای اطلاع از روند پیشرفت کار و همچنین رفع موانع مالی از  آسایشگاه خیریه کهریزک بازدیدکرد.

در این بازدید ، مدیر آسایشگاه و مدیر دفتر فنی این مجموعه میهمانان را در ملاقات با  سالمندان و کودکان مراکز نگهداری شبانه روزی ساختمان های یاس،  نیلوفر و گلها یاری کردند.

دکتر نراقی پس از ملاقات با مددجویان برای بازدید به ساختمان لاله رفتند که  هنگام ورود با دیدن تابلوی سر در ورودی ساختمان که به نام پدر و مادر مرحوم ایشان نگاشته شده بود بسیار مسرور گشت.

مهندس مشایخی در این بازدید توضیحاتی را در خصوص روند پیشرفت پروژه و عملیات اجرایی انجام شده  ارائه نمود و پیشرفت پروژه را تا پایان اسفند ماه نود و سه ، 65.74 % اعلام کرد 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *