شناسه خبر: 622 منتشر شده در مورخ: 1392/8/13 ساعت: 10:13 گروه: سیاسی  
همه جریانات سیاسی باید از تیم دیپلماسی کشور حمایت کنند
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

همه جریانات سیاسی باید از تیم دیپلماسی کشور حمایت کنند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات، گفت: باید همه جریانات سیاسی در داخل از تیم دیپلماسی کشورمان در موضوع هسته ای حمایت کنند.

به گزارش ایران سپید سید«حسین نقوی حسینی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حوزه سیاست خارجی و دستیابی به منافع ملی کشور نیازمند اجماع هستیم و این به معنی آن است که باید اجماع داخلی پشتیبان دیپلماسی کشور باشد.


نقوی حسینی خاطر نشان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب می فرمایند باید از تیم دیپلماسی حمایت کرد به این دلیل است که همه جریانات باید از تصمیم های نظام جانبداری کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر چند صدایی در حوزه سیاست خارجی وجود داشته باشد سیاست خارجی با چالش های مختلفی روبرو می شود. 

نقوی حسینی اظهار داشت: اینکه رهبر معظم انقلاب می فرمایند خوشبین نیستم به خاطر عملکرد غیر قابل اعتماد دولت های غربی و آمریکایی هاست زیرا این دولت ها در گذشته بی اعتمادی خود را نشان داده اند.

وی ادامه داد: این دولت ها دست از خود برتربینی و ظلم در حق دیگر کشورها برنداشته اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به رفتار برخی جریانات نسبت به مذاکرات در سیاست خارجی، گفت: اگر جریاناتی در داخل کشور نگرانی هایی را دارند به خاطر همان غیرقابل اطمینان بودن طرف های غربی است والا به تیم مذاکره کننده باید اطمینان لازم را داشت.

وی درباره روند آتی مذاکرات نیز اظهار داشت: دو طرف در بیان و رفتار نشان داده اند که مذاکرات در حال پیشروی است و بنابراین روند را مثبت می دانیم

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *