شناسه خبر: 6205 منتشر شده در مورخ: 1393/12/24 ساعت: 07:58 گروه: اجتماعی  
آماده باش بیمارستان مرجع سوختگی برای چهارشنبه سوری/ رهگذران عمده قربانیان

آماده باش بیمارستان مرجع سوختگی برای چهارشنبه سوری/ رهگذران عمده قربانیان

مدیر پرستاری بیمارستان سوختگی مطهری از آمادگی این بیمارستان برای پذیرش مصدومان سوختگی حوادث چهارشنبه سوری از ساعت 12 روز سه شنبه با توجه به تجارب سال های گذشته خبر داد.

پرویز نمازی  با بیان اینکه آمار مصدومان سوختگی چهارشنبه سوری هر سال کاهش می یابد، افزود: امیدواریم در این ایام اتفاقی رخ ندهد اما بیمارستان مطهری با افزایش نیروها و تامین دارو و تجهیزات در وضعیت آماده باش به سر می برد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 70 نفر فقط در شب چهارشنبه سوری به بیمارستان سوختگی مطهری تهران ارجاع داده شدند که مصدومیت هشت نفر آنان منجر به قطع عضو شد.

نمازی با بیان اینکه اغلب مصدومان در گروه سنی 14 تا 25 سال قرار داشتند، اضافه کرد: مصدومان جراحت های چشمی نیز به بیمارستان های چشم پزشکی ارجاع داده شدند.

مدیر پرستاری بیمارستان سوختگی گفت: همچنین اغلب مصدومان مردان و بخش عمده ای نیز از رهگذران بودند.

نمازی افزود: والدین در این ایام باید مراقب کودکان خود بوده و از خریداری مواد محترقه خودداری کنند زیرا این مواد محترقه علاوه بر آسیب های سوختگی و چشمی به رهگذران و حتی زنان بارداری که در خانه هستند به دلیل صدای مهیب، صدمه می زند.

وی تصریح کرد: بسیاری از قربانیان مواد محترقه ، خود را در استفاده از مواد، ماهر می دانستند اما سر از بیمارستان در آوردند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *