شناسه خبر: 6165 منتشر شده در مورخ: 1393/12/17 ساعت: 11:48 گروه: اقتصادی  
فضای مجازی فرصتی برای جهش بزرگ کشور است، ایران می تواند مسیر حرکت را برای سایر کشورها تعریف کند
ابوترابی:

فضای مجازی فرصتی برای جهش بزرگ کشور است، ایران می تواند مسیر حرکت را برای سایر کشورها تعریف کند

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های بالای محققان وپژوهشگران ایرانی گفت: با بهره گیری از این ظرفیت ها می توان فضای مجازی را به فضای فرصت آفرین برای توسعه علمی، اخلاقی و رفتاری و نهایتا جهش بزرگ در کشور تبدیل کرد.

 حجت الاسلام ابوترابی درهمایش بین المللی فضای مجازی پاک افزود: اندیشمندان ما باید دراین حوزه با صلابت ، قدرت وتکیه بردانش، همفکری و مشارکت به شایستگی از این مسیر عبور کنند وایران اسلامی را به جایگاه رفیع برسانند.

وی اظهارکرد: ایران اسلامی با تکیه بر ظرفیت ها و توانمندی های علمی و وجود دانشمندان می تواند تکیه گاهی قدرتمند برای سایر کشورها و ملت ها باشد و راه را فراروی آنها بگشاید و مسیر حرکت را برای آنان تعریف کند.

ابوترابی با اشاره به توانمندی های مختلف کشور گفت: ما با تکیه بر دانش وهمت محققان توانسته ایم درحوزه های مختلف همچون فناوری نانو ، هوا، فضا وهسته ای به جایگاه رفیع دست یابیم .

وی به پیشرفت های کشور درحوزه لیزر اشاره کرد وگفت: با همت محققان وپژوهشگران جوان متعهد و متخصص ایرانی شاهد تحولی مهم در حوزه لیزرهستیم و این امر سبب شده تا در این حوزه جزو کشورهای پیشرفته باشیم .

همایش بین المللی فضای مجازی پاک با حضور مسئولان، محققان و صاحب نظران این حوزه در سالن همایش های وزارت کشور آغاز شد.

هم افزایی اندیشه ای، فرهنگی و دانشی برای رسیدن به فضای مجازی پاک، تبادل نظر محققان و صاحب نظران و بررسی فرصت ها، چالش ها و آسیب ها از مهمترین اهداف این همایش است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
منبع خبر: ايرنا
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *