شناسه خبر: 6153 منتشر شده در مورخ: 1393/12/17 ساعت: 08:28 گروه: اجتماعی  
بانک اطلاعاتی جامعه معلولان البرز تدوین می‌شود

بانک اطلاعاتی جامعه معلولان البرز تدوین می‌شود

تسهیل گری و تقویت جامعه معلولین را از اولویت های برنامه های سال ۹۴است

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، آرش بهادری در جلسه سومین جلسه شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه، تسهیل گری و تقویت جامعه معلولین را از اولویت های برنامه های سال ۹۴ عنوان کرد و اظهار داشت: تشکیل شوراهای محلی در روستاها را با جدیت دنبال می کنیم و همه دستگاهها باید به وظایف و نقش خود در این شوراها عمل کنند.

معاون اداره کل بهزیستی استان البرز نیز در این جلسه از شناسایی حدود دو هزار و ۳۳ معلول در سطح روستاهای استان خبر داد و نسبت آن را در مقایسه با کشور کمتر توصیف کرد.

همچنین نماینده مدارس استثنایی استان البرز از پوشش جامعه معلول در سطح استان خبر داد و گفت: در روستاها مدارس استثنایی نداریم اما بوسیله سرویس های رایگان، محصلان معلول را به مدارس شهری منتقل و در سطح شهرها آموزش می دهیم.

در این جلسه مقرر شد اداره کل بهزیستی، بانک اطلاعاتی جامعه معلولان را از حیث سن، نوع معلولیت، نیازسنجی آموزشی و غیره تهیه و در اختیار دستگاهها قرار دهد تا در قالب شورا مراتب پیگیری و اجرایی شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *