شناسه خبر: 6103 منتشر شده در مورخ: 1393/12/10 ساعت: 13:18 گروه: اجتماعی  
وجود بیش از 28 هزار مرکز وابسته به بهزیستی در حوزه معلولین
هاشمی در ششمین همایش بیماری های نادر گفت :

وجود بیش از 28 هزار مرکز وابسته به بهزیستی در حوزه معلولین

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ششمین همایش بیماری های نادر که برگزار شده بود گفت : بیش از 28 هزار مرکز وابسته به بهزیستی کشور در حوزه معلولین و مشاوره ژنتیک فعالیت می کنند.

همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در ششمین همایش بین الملی بیماری های نادر که  در مرکز همایش های بین الملی ایران  برگزار شده بود گفت :سازمان بهزیستی کشور افتخار می کند که امروز به عنوان همکار در کنار فرهیختگان و دانشمندان و شبکه فرهیخته بنیاد بیماری های خاص است .

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی برای پیشگیری ، به بنیادها و شبکه های اجتماعی مردم محور احتیاج دارد ادامه داد: در حال حاضر بیش از 28 هزار مرکز وابسته به بهزیستی درسراسر کشوردرحوزه معلولین ، مشاوره ژنتیک،  مراقبات ژنتیک ، فعالیت می کنند.

هاشمی افزود: بنیاد بیماری های نادردراین حوزه بسیار موفق عمل کرده و در حال حاضر 5 هزار بیمار ویژه وهزینه بر راتحت پوشش خود قرار داده که این امر بدون وابستگی به ارگانهای دولتی انجام گرفته، که وجه ممیزی این بنیاد است . 

رئیس سازمان بهزیستی کشور ،ضمن تشکر از دانشمندان فرهیختگان و مدیرعامل بنیادبیماری های نادر ،  تصریح کرد: همه این عزیزانی که دستی در آتش خیرات دارند و برکتشان سبب انسجام اجتماعی می شود خیر و برکت برای سازمان همچونبهزیستی هستند.

وی اظهار داشت : درهای سازمان بهزیستی به روی همه باز است و درکنار بنیادهای مردمی مانند بنیاد بیماری های نادر افتخار می کند تا بتواند خدمات خود را توسعه بدهد.

وی خاطر نشان کرد:  عزیزان خیر می توانند از طریق شبکه های اجتماعی به ما وصل شوند و در کار خیرجمعی مارا همراهی کنندتا بتوانیم کار مسنجم همراه با بهره وری بالا انجام دهیم . 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *