شناسه خبر: 6094 منتشر شده در مورخ: 1393/12/9 ساعت: 18:56 گروه: اجتماعی  
ورزشگاههای اردبیل برای ورزش جانبازان و معلولان مناسبسازی شود
مدیرکل بهزیستی اردبیل

ورزشگاههای اردبیل برای ورزش جانبازان و معلولان مناسبسازی شود

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: ورزشگاههای استان اردبیل باید برای ورزش و تمرین ورزشکاران جانباز و معلول مناسبسازی شود.

رویا احمدیان در نشست با قهرمانان ورزش بانوان استان اردبیل اظهار داشت: متاسفانه اکثر ورزشگاهها و سالنهای ورزشی استان فاقد مناسبسازی برای جانبازان و معلولان است که باید در این راستا تدابیر لازم اتخاذ شود.

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف بهزیستی استان ناشنوایان، جانبازان، معلولان و روشندلان است، گفت: بهزیستی استان حمایتهای همهجانبهای از ورزشکاران جانباز و معلول برای توسعه و ارتقای ورزش جوانان داشته است.

مدیرکل بهزیستی استان بیان کرد: ورزشکاران جانباز و معلول استان در مسابقات ملی و بینالمللی مدالهای رنگارنگی را برای کشورمان به ارمغان آوردهاند و ورزش جانبازان و معلولان استان اردبیل در کشور از جایگاه ویژهای برخوردار است.

احمدیان با اشاره بیان ورزشکاران جانباز و معلول اردبیل افتخار کسب مدال در مسابقات پارا المپیک را دارند، تصریح کرد: ورزشکاران معلول و جانبازان با وجود امکانات کم ورزشی و مشکلات مالی به قهرمانیها و افتخارات بسیاری دست یافتهاند.

وی افزود: یکی از مشکلات اساسی ورزش بانوان و جانبازان نبود اسپانسر برای حمایت از تیمهای ورزشی و ورزشکاران جانباز و معلول است که امیدواریم با جذب سرمایهگذاریهای جدید این مشکل اسپانسر تیمهای ورزشی حل شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به اینکه بهزیستی استان در اعزام ورزشکاران جانباز و معلول به مسابقات ملی و بینالمللی نیازمند حمایتهای مالی است، بیان کرد: دولت باید در این زمینه برای کمک به توسعه ورزش قهرمانی جانبازان حمایتهای لازم را داشته باشد.

احمدیان اظهار کرد: باید برای تشکیل انجمن حمایت از ورزشکاران زن اقدامات اساسی و راهبردی انجام شود چرا که این امر یکی از نیازهای اصلی ورزش بانوان بوده تا برنامههای اساسی در این انجمن برای توسعه ورزش بانوان انجام شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
عدنان 1394/5/17 - 16:55
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment باسلام خسته نباشید من عدنان هستم تحت پوشش بهزیستی هستم شدیدا به فوتبال علاقه دارم خوب هم بازی میکنم..ولی متاسفانه نمیدونم کجا مراجعه کنم کجا تست بدم لطفا راهنماییم کنید ممنونم
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *