شناسه خبر: 6079 منتشر شده در مورخ: 1393/12/6 ساعت: 11:23 گروه: اجتماعی  
برگزاری بازارچه بهاری بانوان نیکوکار تا 8 اسفند

برگزاری بازارچه بهاری بانوان نیکوکار تا 8 اسفند

مدیر گروه بانوان نیکوکار آسایشگاه خیریه کهریزک ضمن اعلام برگزاری بازارچه بهاری بانوان نیکوکار تا 8 اسفند، هدف از برپایی این بازارچه به نفع معلولان را افزایش جذب کمکهای مردمی دانست و گفت: همچنین از دیگر اهداف بر پایی این بازارچه ترغیب و تشویق بانوان به تولید محصولات خانگی منوط بر مشارکت معنوی و حضور جمع کثیری از بانوان نیکوکار ایران است.

زهرا مسگرا هدف از برگزاری این بازارچه را جذب کمکهای مردمی به نفع معلولان معرفی و اظهار کرد:عواید حاصل از برپایی این بازارچه خیریه بهاری که توسط بانوان نیکوکار ایرانی برپا می‌شود به منظور کاهش عوارض و بیماریهای جسمی و روحی ناشی از معلولیت، کمک به آموزش خانواده‌ها جهت مراقبت از معلولان در منزل و کاهش میزان بستری معلولان در مراکز است.
وی همچنین گفت: این بازارچه در ۵۷ غرفه با عرضه محصولاتی اعم از انواع غذاهای خانگی، شیرینی جات و دسر، پوشاک، لوازم خانگی، گل و غیره و همچنین کار دست معلولان و سالمندان و غرفه‌های شهرهای استان یزد و همدان و شیراز توسط بانوان نیکوکار برگزار شده است.
مسگرا زمان برگزاری چهل و دومین بازارچه بهاری بانوان نیکوکار را تا ۸ اسفند ماه سال جاری از ساعت ۹ الی ۱۷ اعلام کرد و گفت: ورود آقایان همه روزه در این بازارچه آزاد است.
شایان ذکر است؛ این بازارچه در میدان تجریش، باغ فردوس، کوچه طوس، کوچه ستاره پلاک۳ دایر است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *