شناسه خبر: 6053 منتشر شده در مورخ: 1393/12/5 ساعت: 12:25 گروه: فرهنگی  
بنیامین بهادری داور آخرین هزار صدای 93

بنیامین بهادری داور آخرین هزار صدای 93

آخرین برنامه هزارصدای پاپ موسیقی در سال 1393 شنبه 9 اسفند در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران ، در این برنامه که چهارمین برنامه بخش پاپ از سری جدید آن است، بنیامین بهادری در جایگاه کارشناس و منتقد خوانندگی، فرید احمدی به عنوان کارشناس ترانه و علی  منصوری، علیرضا میرآقا و آرش سعیدی به عنوان کارشناسان آهنگسازی، نوازندگی و تنظیم به نقد و بررسی آثار اجرا شده توسط خوانندگان خواهند پرداخت.

در بخش پاپ برنامه هزارصدا، هشت خواننده جوان، قطعه ای از آثار خود را به صورت زنده در حضور کارشناسان و تماشاگران اجرا می کنند و این آثار توسط کارشناسان برنامه مورد نقد و بررسی کارشناسی قرار می گیرد و در پایان برنامه هم، نفرات برگزیده کارشناسی و مردمی معرفی به فینال راه پیدا خواهند کرد.

همچنین در برنامه روز شنبه 9 اسفند همچنین استاد تورج شعبانخانی، آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ به عنوان خواننده مهمان قطعاتی از آثار ماندگار خود را اجرا خواهد کرد.

گفتنی است مسابقه هزارصدا برنامه ای برای کشف و معرفی استعدادهای تازه در موسیقی ست و دومین و چهارمین شنبه هر ماه، به ترتیب در ژانرهای موسیقی پاپ و اصیل ایرانی، در سالن خلیج فارس  فرهنگسرای نیاوران ساعت 17 برگزار می گردد. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *