شناسه خبر: 6013 منتشر شده در مورخ: 1393/11/29 ساعت: 08:27 گروه: اجتماعی  
راه اندازی بزرگترین کارخانه ویلچرسازی در البرز/ ایجاد اشتغال برای یک هزار معلول

راه اندازی بزرگترین کارخانه ویلچرسازی در البرز/ ایجاد اشتغال برای یک هزار معلول

مدیرکل بهزیستی استان البرز از راه اندازی بزرگترین کارخانه ویلچرسازی در البرز و ایجاد اشتغال برای یک هزار معلول و مددجوی بهزیستی خبر داد.

 افروز بهرامی، مدیرکل بهزیستی استان البرز در خصوص بحث توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار و معلولین اظهار کرد: یکی از شاخص ها و عملکردهای اداره کل بهزیستی استان بحث توانمندسازی بانوان به ویژه بانوان سرپرست خانوار و معلولین است.

به گفته این مسئول، مولفه هایی چون بحث اشتغال و مسکن از مهم ترین مولفه هایی است، که اداره کل بهزیستی استان به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای مددجویان بانوان سرپرست خانوار و معلولان در نظر دارد.

وی با اشاره به توسعه کارگاه های خیاطی در استان در راستای بهبود بخشیدن به وضعیت معیشتی بانوان سرپرست خانوار توضیح داد: یکی از زمینه های اشتغال بحث کارگاه های خیاطی است، که در این رابطه با توسه کارگاه ها فرصت اشتغال زایی فراهم شده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با تامل بر راه اندازی و افتتاح بزرگترین کارخانه ویلچرسازی در البرز و افتتاح اورژانس اجتماعی توضیح داد: با برنامه ریزی های انجام شده کارخانه ویلچرسازی در استان البرز با هدف بکارگیری معلولان و مددجویان بهزیتی به زودی افتتاح می شود، هم چنین مرکز اورژانس اجتماعی استان نیز به صورت یک مرکز  راه اندازی می شود، از این رو در ارائه نیازهای مدجویان موثر است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *