شناسه خبر: 5956 منتشر شده در مورخ: 1393/11/19 ساعت: 13:28 گروه: حوادث  
مرگ خاموش پسر جوان در خانه ویلایی
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خبر داد:

مرگ خاموش پسر جوان در خانه ویلایی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه گاز گرفتگی در یک منزل مسکونی و مرگ یک جوان 28 ساله در این حادثه خبر داد.

جلال ملکی در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت 17 و 40 دقیقه عصر امروز حادثه گاز گرفتگی در یک منزل مسکونی در خیابان دامپزشکی ، بعد از تقاطع جیحون به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: بلافاصله ایستگاه شماره 8 آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد که مشاهده شد در یک منزل 2 طبقه ویلایی در گوشه حیاط یک اتاق کوچک قرار دارد که محل استراحت یکی از اهالی خانه بود.

وی افزود: اهالی خانه پس از غیبت چند ساله فرزندشان نگران شده و به اتاق وی رفتند اما نتوانستند درب اتاق را باز کنند و با آتش‌نشانی تماس گرفتند.

ملکی در ادامه بیان داشت: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل درب را باز کرده و با یک جوان 28 ساله که بی رمق روی زمین افتاده بود مواجه شدند که بلافاصله وی را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه مرگ وی تایید شد.

سخنگوی سازمان آتش با اشاره به علت حادثه گفت: یک اجاق خوراک پزی در این اتاق قرار داشت که باعث نشت گاز منواکسید کربن در فضای اتاق شده و به علت بسته بودن درب اتاق و نداشتن پنجره جان این جوان را گرفته بود.

گفتنی است، عملیات آتش نشانان در ساعت 18 و 19 دقیقه به پایان رسید.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *