شناسه خبر: 5913 منتشر شده در مورخ: 1393/11/13 ساعت: 08:05 گروه: اجتماعی  
رونمایی از طرح اشتغال برای افراد خروجی از مراکز سازمان بهزیستی
وزیر رفاه خبر داد

رونمایی از طرح اشتغال برای افراد خروجی از مراکز سازمان بهزیستی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رونمایی از طرح اشتغال برای افراد خروجی از مراکز سازمان بهزیستی خبر داد.

 علی ربیعی در مراسم آیین تجلیل از ورزشکاران قهرمان مدال‌آور بازی‌های پاراآسیایی اینچئون اظهار داشت: این از گسترش نفوذ انقلاب است غربی‌ها تحقیر شده و حاضر می‌شوند با ما هم قدم شوند آنچه انقلاب و امام برای ما گذاشت زیر و رو شدن جامعه و به متن آمدن افراد حاشیه نشین بود.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس ما نیز از حاشیه هستند من خود نیز یک کارگر بودم اما امروز وزیر شدم و این راه خدمت و از برکات انقلاب است. ما کماکان باید در خدمت طبقه‌ای باشیم که امام(ره) برای ما گذاشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ما اعتقاد داریم جامعه باید به حقوق معلولان احترام بگذارد و ما نیاز داریم تا جامعه با نشاط شود چرا که رسانه‌های غربی در حال گسترش یک فرهنگ غلط سیاه‌نمایی و ناامیدی نسبت به آینده در کشور ما هستند و این‌که هیچ چیزی درست نمی‌شود را به جامعه القا می‌کنند و این نوعی جفا در حق انقلاب است.

ربیعی گفت: ما تا الآن خوب کار کردیم و با نفت 40 دلار نیز می‌توانیم امورات خود را اداره کنیم.

وی خطاب به قهرمانان مسابقات پاراآسیایی گفت: شما عزیزان قهرمانان ذهنی افراد شدید شما باید سفیران توانمندی ایران شوید ما قبول داریم که در کار خود نقطه ضعف و کمبود داشتیم و در انجام وظیفه ناتوانی‌هایی داریم اما تلاش می‌کنیم که با امیدی که از شما گرفتیم سیاست رفاهی خوبی را تنظیم کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ثبت نام حدود 9 میلیون نفر در سایت بیمه سلامت افزود: آمارها نشان می‌دهد 8 میلیون نفر از این افراد از افراد حاشیه‌نشین شهرها بودند ما در زمینه بیمه اجتماعی برای همه ایرانیان در حال تدوین برنامه هستیم و قرار است برنامه‌ها به گونه‌ای پیش رود تا نیمه سال 94 نیازمندی‌های اولیه در حوزه معلولان برطرف شود.

ربیعی در پایان گفت: در زمینه اشتغال در حال انجام کار بزرگی هستیم که در ابتدا برای افراد خروجی از مراکز بهزیستی است و امیدواریم اسفند از این اقدام رونمایی شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *