شناسه خبر: 5905 منتشر شده در مورخ: 1393/11/12 ساعت: 11:35 گروه: اجتماعی  
سند تحول نظام آموزشی نقشه راه تحقق دیدگاه های امام (ره) است
وزیر آموزش و پرورش:

سند تحول نظام آموزشی نقشه راه تحقق دیدگاه های امام (ره) است

وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای سند تحول در نظام آموزش و پرورش کشور نقشه راهی برای تحقق دیدگاه های امام خمینی (ره) است.

 «علی اصغر فانی» در مراسم به صدا درآوردن زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در مدرسه شاهد دخترانه حضرت معصومه (س) در منطقه 6 تهران اظهار داشت: نهاد آموزش و پرورش در راستای تحقق دیدگاه های امام راحل و رهبر معظم انقلاب گام های موثری برداشته و در آینده نیز برخواهد داشت.

وی ادامه داد: امروز آموزش و پرورش وظیفه خود می داند که در تدوین اسلام ناب محمدی و تربیت فرزندان ایران اسلامی منطبق بر دیدگاه های امام (ره) حرکت کند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ما امید داریم دنباله رو و پیرو امام (ره) و رهبری باشیم تا بتوانیم از دستاوردهای بزرگ انقلاب پاسداری کنیم.

فانی یادآور شد: امام (ره) به عنوان احیاگر اسلام ناب محمدی نه تنها به گردن مردم ایران بلکه به گردن تمام مردم دنیا حق دارد زیرا باعث شد در نقاط مختلف دنیا شاهد حرکت های اسلامی آزادی بخش و استکبارستیز باشیم.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره ) در یکی از سخنان خود فرمودند انقلاب صادر شد، اظهار داشت: امروز در سراسر دنیا اسلام ناب می تواند نیاز جامعه جهانی را برطرف کند و اگر امروز جریانات انحرافی مانند داعش را شاهد هستیم اینها حرکت هایی است که استکبار علیه حرکت احیاگر امام خمینی (ره) ساماندهی کرده است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه روز 12 بهمن سال 57 را روز بزرگی برای ملت ایران دانست و گفت: در این روز امام (ره) به عنوان رهبر انقلاب پس از 15 سال تبعید به میهن اسلامی برگشت و با قدوم ارزشمند خود انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی، استقلال و آزادی را به ارمغان آورد.

فانی تصریح کرد: در آن سال مدارس تعطیل بود و هر روز دانش آموزان، دانشجویان و قشرهای مختلف در تظاهرات مردمی حضور یافته و زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

وی با اشاره به اینکه نقش دانش آموزان و فرهنگیان در پیروزی انقلاب مثال زدنی است ادامه داد: در آن زمان من در خدمت روحانیون مبارز بودم و از نزدیک در جریان فعالیت های آنها قرار گرفتم.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: در روز 22 بهمن نیز من در پادگان عشرت آباد که امروز میدان سپاه نام دارد حضور داشتم و بین مردم و نیروهای رژیم شاه درگیری بود که سرانجام همه این درگیری ها به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد.

فانی یادآور شد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی و مشی امام راحل در فتح قلب ها بود و پیروزی انقلاب این زمینه را فراهم کرد که تمام مردم دنیا با اسلام ناب محمدی آشنا شوند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *