شناسه خبر: 5903 منتشر شده در مورخ: 1393/11/12 ساعت: 11:35 گروه: اجتماعی  
طرح های گرافیکی از پیام رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی

طرح های گرافیکی از پیام رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی

شبکه ملی فرهنگ وابسته به مرکز فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال اعلام کرد که توسط موسسات فرهنگی دیجیتال، طراحی طرح های گرافیکی از پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی پیگیری می شود.

 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شبکه ملی فرهنگ وابسته به مرکز فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال این وزارتخانه اعلام کرد: در راستای پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی که بازخوردهای فراوانی در رسانه ها و محافل علمی و اجتماعی به دنبال داشته، مراکز فرهنگی دیجیتال بطور خودجوش اقدام به نشر پیام مذکور در شبکه های اجتماعی و گروه های مختلف کرده، طرح های گرافیکی بسیاری از این پیام طراحی کرده اند که چند نمونه از طرح ها در پایگاه اطلاع رسانی شبکه ملی فرهنگ(www.incn.ir​ ) به نمایش گذاشته شده است.

در پی حوادث اخیر فرانسه، همچنین تشدید جریان اسلام هراسی در غرب، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، نامه مهمی را دوم بهمن ماه 93 خطاب به جوانان اروپا و امریکای شمالی مرقوم کردند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *