شناسه خبر: 5898 منتشر شده در مورخ: 1393/11/12 ساعت: 11:30 گروه: اجتماعی  
ارائه خدمات رایگان توانبخشی در شهرها پس از ۲۰ سال

ارائه خدمات رایگان توانبخشی در شهرها پس از ۲۰ سال

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از رایگان شدن خدمات توانبخشی در شهرها خبر داد و گفت: پس از ۲۰ سال این خدمات در قالب «طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه» ارائه خواهد شد.

یحیی سخنگویی با بیان این که یکی از سیاست‌های سازمان بهزیستی کشور در سال جاری تأمین تجهیزات توانبخشی معلولان در استان‌ها و به ویژه استان‌های محروم بوده است به فارس گفت: امسال ۳۷ میلیارد تومان بودجه برای تأمین تجهیزات توانبخشی معلولان در نظر گرفته شده بود که تا کنون ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به استان‌ها پرداخت شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشن توانبخشی مبتنی بر جامعه تا پایان سال گفت: امسال با تأکید رئیس سازمان بهزیستی همه معلولان در روستاها شناسایی شدندو در قالب توانبخشی مبتنی بر جامعه، خدمات رایگان دریافت کردند.

سخنگویی ادامه داد: ارائه خدمات توانبخشی در روستاها به صورت رایگان ، از سیاست‌های سازمان بهزیستی در سال جاری بود که با اتمام این طرح در روستاها، اجرای آن از سال آینده در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر هم کلید می خورد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: پس از ۲۰ سال سرانجام خدمات توانبخشی رایگان در روستاها و شهرها اجرا شده است.

سخنگویی با اشاره به این که باقیمانده اعتبارات تأمین تجهیزات توانبخشی تا پایان سال به سایر استان‌ها پرداخت خواهد شد، گفت: با واریز این اعتبارات بخش قابل توجهی از معلولان جهت دریافت تجهیزات توانبخشی بی‌نیاز خواهند بود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *