شناسه خبر: 5852 منتشر شده در مورخ: 1393/11/7 ساعت: 12:50 گروه: اجتماعی  
۸۵ شغل جدید برای مددجویان بهزیستی خمین ایجاد شد‎

۸۵ شغل جدید برای مددجویان بهزیستی خمین ایجاد شد‎

رییس بهزیستی خمین گفت: امسال ۸۵ اشتغال جدید برای مددجویان این نهاد حمایتی ایجاد شده است.

اسماعیل خانجانی  افزود: این تعداد فرصت اشتغال ایجادشده امسال تاکنون پنج فرصت شغلی بیشتر از تعهد امسال این نهاد حمایتی است.

وی تعهد اشتغال بهزیستی این شهرستان را در سال جاری ۸۰ فرصت شغلی دانست و افزود: شغل های ایجاد شده برای افراد زیر پوشش از طریق طرح های اشتغالزایی در مراکز خصوصی، مشاغل خانگی، بکارگیری نیرو در مراکز و اداره بهزیستی این شهرستان است که این روند تا پایان سال ادامه دارد.  

وی با بیان این که شغل های ایجاد شده در سامانه رصد ثبت شده است، گفت:۱۰۶مددجوی برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک های عامل معرفی شده است.

خانجانی بیان کرد: برای هر طرح خوداشتغالی ۱۵۰میلیون ریال تسهیلات وبرای هر طرح مشاغل خانگی ۵۰میلیون ریال تسهیلات پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: تشویق کارفرمایان جهت بکارگیری نیروی انسانی مورد نیاز از جامعه مددجویان بهزیستی یکی از اهداف سازمان در راستای امنیت شغلی و پایداری اشتغال است.

جانجانی فراهم کردم فرصت اشتغال و مسکن مددجویان را جزو اولویت های کاری این نهاد حمایتی دانست و اضافه کرد: پروژه ۴۲ واحدی مسکن مهر مددجویان بهزیستی این شهرستان مراحل پایانی خود را طی می کند و تا پایان سال تکمیل می شود که از این تعداد ۹ واحد تاکنون واگذار شده است.

هفت هزار نفر در شهرستان خمین زیر پوشش نهاد حمایتی و خدماتی بهزیستی قرار دارند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *