شناسه خبر: 5830 منتشر شده در مورخ: 1393/11/4 ساعت: 12:17 گروه: اجتماعی  
واگذاری 198 واحد مسکونی مددجویی بهزیستی
مسوول روابط عمومی بهزیستی زنجان خبر داد

واگذاری 198 واحد مسکونی مددجویی بهزیستی

زنجان - ایرنا - مسوول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر 198 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی این استان واگذار می شود.

ربابه موحد  بابیان این مطلب به خبرنگاران افزود: 175 واحد مسکونی از پروژه مهرآرا و 23 واحد مسکونی از پروژه احرار زنجان به مددجویان بهزیستی اختصاص یافته است که این واحدها همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به 198خانوار تحت پوشش بهزیستی واگذارمی شود.

وی اظهار کرد: در این ایام برای اولین بار مرکز مشاوره تخصصی کودک و نوجوان برای ارائه خدمات مشاوره ای جهت ارتقا سطح سلامت روان جامعه افتتاح خواهد شد.

مسول روابط عمومی و دبیر ستاد برگزاری برنامه های دهه فجر بهزیستی استان زنجان گفت: چهار مرکز مشاوره سایه، آرمان، زندگی و رشد نیز در شهرهای ابهر و زنجان آماده افتتاح و ارائه خدمات به عموم هستند.

موحد از برگزاری جشنواره آماده سازی شغلی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در زنجان خبر داد و یادآورشد: این جشنواره با هدف ارایه توانمندی ها، دستاوردها و فعالیت های زنان سرپرست خانوار 7 و 8 بهمن ماه برگزار خواهد شد و 66 زن سرپرست خانوار دارای کسب و کار خانگی موفق معرفی خواهند شد.

وی افتتاح مجتمع خدمات بهزیستی نور در شهرسجاس و افتتاح انجمن معلولین سپهر قیدار رااز دیگر برنامه های این دهه برشمرد و یادآورشد: در زمان حاضر پرونده 260خانوار و مددجوی بهزیستی خدابنده به مجتمع نور سجاس واگذار شده است.

مسول روابط عمومی و دبیر ستاد برگزاری برنامه های دهه فجر بهزیستی استان زنجان اشتغال معلولین و زنان سرپرست خانوار را از اولویت ها و اهداف بهزیستی عنوان و خاطرنشان کرد: طرح تولید اسکاچ در راستای اشتغال زایی جامعه هدف بهزیستی با اشتغال 10 زن سرپرست خانوار و معلول در این ایام در مجتمع شهید فلاح افتتاح خواهد شد.

موحد نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست را از مأموریتهای بهزیستی خواند و گفت: دو مرکز نگهداری کودکان 12-6 سال و 15-12سال در زنجان با ظرفیت 40کودک آماده افتتاح هستند.

وی برگزاری مسابقه مهارت های فنی ویژه معلولین ماهنشان، افتتاح کارگاه تولیدی خیاطی زیبا دوزان ماهنشان، پایگاه بسیج بهزیستی ابهر و مرکز توسعه توانبخشی مبتنی بر خانواده خرمدره را از دیگر طرح های قابل افتتاح حوزه توانبخشی برشمرد و افزود: درحوزه اجتماعی شعبه انجمن مددکاری اجتماعی در زنجان افتتاح و زین پس فعالیت مددکاران منسجم تر و هدفمندتر خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *