شناسه خبر: 5826 منتشر شده در مورخ: 1393/11/1 ساعت: 11:15 گروه: فرهنگی  
فیلم مستند کودکان امید تولید می‌شود

فیلم مستند کودکان امید تولید می‌شود

فیلم مستند کودکان امید در راستای تحقق اهداف طرحی با همین عنوان که هم اکنون عرصه ادبیات را در نوردیده، در آینده نزدیک تولید می‌شود.

منصور شادکام، قائم مقام انجمن نابینایان ایران با اشاره به تولید فیلم مستند کودکان امید تا آینده نزدیک، افزود: این فیلم مستند در راستای تحقق اهداف طرح خیرخواهانه کودکان امید تولید می‌شود.
وی در ادامه به چیستی طرح کودکان امید اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح، طرحی خیرخواهانه بوده که هدفی جزء تشویق سرمایه گذاران داخلی در زمینه بهبود وضعیت اقشار آسیب‌پذیر کشور به ویژه مسئولان را دنبال نمی‌کند.
قائم مقام انجمن نابینایان کشور ادامه داد: هم اکنون حدود ۴۷۵ عنوان کتاب گویا در کتابخانه‌های کشورمان موجود است و این تعداد تا پایان سال جاری به ۷۰۰ یا ۸۰۰ عنوان می‌رسد.
شادکام در زمینه چگونگی همکاری هنرمندان با طرح کودکان امید خاطر نشان کرد: هنرمندان زیادی تا به حال برای همکاری با این طرح خیرخواهانه اعلام آمادگی کرده‌اند اما تا کنون با توجه به اطلاعات موجود مهتاب کرامتی به عنوان سفیر کمپین کودکان امید تنها همکار هنزمند حتمی به حساب می‌آید.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *