شناسه خبر: 5723 منتشر شده در مورخ: 1393/10/21 ساعت: 10:35 گروه: حوادث  
دستگیری عامل کودک‌آزاری در پارک

دستگیری عامل کودک‌آزاری در پارک

«او خیلی کوچک‌تر از آن بود که بفهمد چه نقشه‌ای برایش دارم.» این اظهارات مرد شیطان‌صفتی است که به اتهام آزار و اذیت دختری ۵ساله در پارک دستگیر شده است.

چند روز قبل مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و گفت مردی را در حال کودک‌آزاری در پارک دیده و با او درگیر شده است. دقایقی بعد گروهی از مأموران کلانتری 117جوادیه برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مردی میانسال دقایقی قبل دختربچه‌ای را در کنار وسایل بازی پارک مورد آزار و اذیت قرار داده است.

مردی که شاهد این حادثه تلخ بود به مأموران گفت: مشغول ورزش کردن در پارک بودم که متهم و دختربچه را روی یکی از سرسره‌های پارک دیدم. دختر که سن چندانی نداشت و یک نان سنگک در دستش بود، گریه می‌کرد اما مرد به گریه‌های او توجهی نمی‌کرد. من که از دیدن این صحنه شوکه شده بودم جلو رفتم و با آن مرد درگیر شدم اما او وانمود کرد دختربچه فرزندش است. با وجود این وقتی خوب به وضعیت مرد دقت کردم متوجه شدم که او دروغ می‌گوید و به‌همین دلیل با او گلاویز شدم و دختربچه را از چنگ وی نجات دادم.

در همین حال تحقیق از نگهبان پارک نیز نشان داد مرد بازداشت شده از ساعت 5صبح آن روز در حال پرسه زدن در پارک دیده شده است. به این ترتیب متهم بازداشت شد و در جریان بازجویی‌های اولیه اعتراف کرد که در حال اذیت و آزار دختر بچه بوده‌است.در چنین شرایطی پرونده اتهامی این مرد به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد و متهم از سوی بازپرس مدیرروستا تحت بازجویی قرار گرفت. او درباره آنچه رخ داده بود، گفت: دختربچه را درحالی‌که یک نان در دستش بود و می‌خواست از خیابان عبور کند دیدم.

سراغش رفتم و دستش را گرفتم و او را به بهانه بازی کردن به پارک بردم. او خیلی کوچک‌تر از آن بود که بفهمد چه نقشه‌ای دارم. ابتدا با دادن شکلات او را سرگرم کردم و در ادامه او را روی یکی از سرسره‌ها بردم. پارک خلوت بود و فکر کردم روی سرسره هیچ‌کس به من شک نمی‌کند، اما دقایقی بعد دختربچه شروع به گریه کرد و مرد جوانی من را در آن وضعیت دید و با من درگیر شد.

متهم ادامه داد: قبلا که به اتهام کودک آزاری به زندان افتادم با خودم عهد کردم دیگر دست به این کار نزنم اما نمی‌دانم چطور شد باز هم این کار را انجام دادم.بررسی سوابق این مرد 42ساله که متاهل و دارای 2فرزند است نشان می‌دهد او پیش از این 2بار به اتهام آزار و اذیت کودکان دستگیر و زندانی شده است.براساس این گزارش، هم‌اکنون مرد کودک‌آزار به اتهام آدم‌ربایی و رابطه نامشروع با صدور قرار بازداشت موقت در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم قرار دارد و تحقیقات برای افشای سایر جرائم احتمالی او ادامه دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *