شناسه خبر: 5674 منتشر شده در مورخ: 1393/10/15 ساعت: 13:06 گروه: اجتماعی  
اقدامات برای معلولان و ناتوانان جسمی و ذهنی باید پررنگ‌تر شود
مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران

اقدامات برای معلولان و ناتوانان جسمی و ذهنی باید پررنگ‌تر شود

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت:اقدامات برای معلولان و ناتوانان جسی و ذهنی باید پررنگ‌تر شود.

 محمدتقی خسروانی مقدم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نباید دیدار با معلولان و ناتوانان جسمی را در یک روز مشخص به عنوان روز معلولان در نظر گرفت بلکه مسئولان با توجه به وظایفی که در این زمینه دارند باید از این مجموعه‌ها بازدید کنند.

وی با اشاره به اینکه یک سری از خدمات به معلولان و ناتوانان ذهنی باید پررنگ‌تر شود ،گفت: مسئولین نباید این افراد و خانواده‌های آنها را از یاد ببرند و از وظایف انسانی و رسمی خود در قبال این افراد کم بگذارند.

خسروانی مقدم بیان داشت: در اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران نیز برنامه‌ریزی‌ای صورت گرفته است تا بیشتر به این افراد در جامعه بپردازیم و در همین راستا نیز مرکز توانبخشی وردآورد کرج و مرکز رویان و مرکز الغدیر که برای نگهداری معلولان و ناتوانان جسمی است مورد بازدید قرار گرفت.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: ارائه خدمات دارویی توسط اداره کل تامین اجتماعی از جمله اقداماتی بوده است که در بازدید از این مراکز صورت گرفته است. امروز نیز در مجموعه خیریه محک مشکلات و کمبودها شناسایی می‌شود و اداره کل درمان بخشی از آن را تقبل می‌کند.

در ادامه خسروانی مقدم در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه بیمارستان جدید آیت‌الله کاشانی کی افتتاح می‌شود گفت: این بیمارستان آماده است و در دهه فجر مورد افتتاح قرار می‌گیرد و بیمارستان‌های هدایت و فیاض‌بخش نیز در حال ساخت است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارسی مبنی بر اینکه موضوع حذف درمان از سازمان تامین اجتماعی چه شد بیان داشت: پرونده حذف درمان از سازمان تامین اجتماعی بسته شد ولی هرچند وقت یکبار این موضوع مطرح می‌شود که اخیرا نیز نمایندگان مجلس این طرح را رد کردند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *