شناسه خبر: 5627 منتشر شده در مورخ: 1393/10/9 ساعت: 12:34 گروه: اجتماعی  
بهزیستی سه هزار و 500 مجوز موسسه خیریه صادر کرد

بهزیستی سه هزار و 500 مجوز موسسه خیریه صادر کرد

سرپرست دفتر توسعه و نظارت بر مراکز غیردولتی سازمان بهزیستی کشور از صدور مجوز برای فعالیت سه هزار و 500 موسسه خیریه و 28 هزار مرکز غیردولتی و خصوصی توسط این سازمان خبرداد.

 از سازمان بهزیستی، «محمد حسن خیرخواه» افزود: این مجوز ها در چارچوب سیاست های اصل 44 قانون اساسی طی هفت سال اخیر صادر شده است .

خیر خواه گفت : دفتر توسعه و نظارت بر مراکز غیر دولتی سازمان بهزیستی کشور به عنوان مهمترین کارگزار در امر واگذاری فعالیت های غیرحاکمیتی مرتبط با جامعه هدف بهزیستی به بخش خصوصی به شمار می آید.

وی گفت: این دفتر، وظیفه نظارت و ارزیابی عملکرد مراکزخصوصی را به همراه سایر معاونت های تخصصی سازمان به عهده دارد و همه ساله دوره های آموزشی متعدد و متنوعی را در دو فاز جداگانه ویژه مدیران و کارکنان مؤسسات و مراکز غیردولتی برگزار می کند.

این مقام مسوول در بهزیستی کشور ادامه داد : دوره های آموزشی یاد شده برای کارشناسان ستادی و استانی شاغل در ادارات مختلف ستادی و استانی مرتبط با حوزه مراکز و موسسات غیردولتی هم برپا می شود.

وی یکی از عناوین مهم در بازرسی و ارزیابی عملکرد هر یک ازمؤسسات، مراکز و سازمان های مردم نهاد دارای مجوز از سازمان بهزیستی کشور را پایبندی گردانندگان و موسسان این نهادها به رعایت اصول و مبانی حرفه ای برشمرد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *