شناسه خبر: 5607 منتشر شده در مورخ: 1393/10/8 ساعت: 13:24 گروه: فرهنگی  
اعتراض شدید اسلام‌آباد به ساخت سریال ضدپاکستانی در آمریکا

اعتراض شدید اسلام‌آباد به ساخت سریال ضدپاکستانی در آمریکا

مقامات پاکستانی با محکومیت سریال «Home Land» عنوان کردند: در این سریال 12 قسمتی تلاش شده پاکستان حامی تروریسم نشان داده شود.

در اسلام‌آباد، سفارت پاکستان در آمریکا با اعتراض نسبت به ساخته شدن سریال «هوم لند» از واشنگتن خواست در این زمینه پاسخگو باشد.

طبق این گزارش، سفارت اسلام‌آباد در واشنگتن اعلام کرد سریال هوم لند نه تنها مستحق دریافت جایزه نیست بلکه سازندگان این سریال باید به خاطر فریب افکار عمومی درباره پاکستان مجازات شوند.

ندیم هوتیانه سخنگوی سفارت پاکستان در گفت‌وگو با روزنامه نیویورک‌‌ پست عنوان کرد: بدنام کردن یکی از کشورهای متحد آمریکا نه فقط به روابط اسلام‌آباد-واشنگتن آسیب می‌رساند بلکه مردم 2 کشور نیز از یکدیگر دور خواهند شد.

وی افزود: اسلام‌آباد یک شهر زیبا است که امنیت آن مثال زدنی می‌باشد. همچنین مردم این شهر برای انجام کارهای روزمره در این شهر مشکلی ندارند اما در سریال هوم‌لند پایتخت پاکستان طوری نشان داده شده که از هر سمت آن صدای تیراندازی به گوش می‌رسد و بر اثر انفجارهای پی در پی اجساد و خودروهای سوخته در همه جای شهر دیده می‌شوند.

ندیم هوتیانه تأکید کرد: آنچه در سریال هوم لند نشان داده شده ارتباطی با واقعیت ندارد زیرا فیلم‌برداری این سریال در شهر کیپ تاون واقع در آفریقای جنوبی انجام شده که هیچ شباهتی به اسلام‌آباد ندارد.

مقامات پاکستانی با محکومیت سریال هوم لند عنوان کردند: در سریال 12 قسمتی هوم لند تلاش شده پاکستان حامی تروریسم نشان داده شود.

به گفته این مقامات در سریال هوم لند نشان داده شده که سازمان اطلاعات آی اس آی  به قیمت کشتار بی‌رحمانه مردم از شبه‌نظامیان پشتیبانی می‌کند این مطلبی مضحک است و فداکار‌ی‌های پاکستان برای مبارزه با تروریسم را زیر سوأل می‌برد.

آخرین قسمت سریال هوم لند روز یکشنبه پخش شد که بعد از آن سفارت پاکستان با اعتراض رسمی نسبت به نمایش این سریال از آمریکا خواست حد‌اقل با تغییر دادن سریال مورد نظر واقعیت را نشان دهند.

گفتنی است در سریال هوم لند نقش سازمان سیا در جلوگیری از جنایت های سازمان اطلاعات پاکستان آی اس آی بسیار برجسته نشان داده شده و داستان آن حول محور اسلام‌آباد و حومه این شهر است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *