شناسه خبر: 5603 منتشر شده در مورخ: 1393/10/8 ساعت: 10:09 گروه: اجتماعی  
لزوم تلاش بهزیستی برای کاهش درد و رنج جامعه‌هدف
مدیرکل دفتر توانمندسازی وزارت تعاون تاکید کرد:

لزوم تلاش بهزیستی برای کاهش درد و رنج جامعه‌هدف

مدیرکل دفتر توانمندسازی وزارت تعاون در جمع کارمندان بهزیستی پیشوا گفت: با همت شما درد و رنج جامعه‌هدف بهزیستی کاسته می‌شود.

عبدالرحیم تاج‌الدین مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در نشست صمیمی با کارمندان اداره بهزیستی شهرستان پیشوا با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و تقارن آن با مدیرکل بهزیستی شهرستان‌های استان تهران در پیشوا این موضوع را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: بیشترین مشکلی که اداره بهزیستی شهرستان پیشوا با آن روبه‌رو است در باب نیرو و کمبود آن است.

وی ادامه داد: زارعی به حمایت شما در بهزیستی استان تهران مسئولیت پذیرفته است و مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با از دست دادن وی دچار چالش شده است.

تاج‌الدین تصریح کرد: با غنی‌سازی و توانمندسازی نیروهای موجود و چابک‌سازی وی می‌شود بخشی از مشکل نیروی انسانی را حل کرد.

مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره گیری از علوم روز و استفاده از فضای مجازی را اولویت کارمندان بهزیستی برشمرد و افزود: دوره سربازی برای جمهوری اسلامی تمام شده و باید هر کدام تبدیل به یک سرهنگ شویم که در غیر این صورت و به روز نشدن و ارتقا نیافتن، نخستین کسی که دچار مشکل خواهد شد خود ما هستیم پس ما چاره‌ای جز به افزایش معلومات نداریم.

تاج‌الدین سرمایه اجتماعی و انسانی را بسیار ارزشمند خواند و تصریح کرد: شناسائی افراد شاخص و موثر شهرستان‌ها که ما به سراغ آن‌ها نرفته‌ایم و شرایط را برای آن‌ها تبیین کرده‌ایم که با پیگیری این کار، آن‌ها را برای انجام امورات خود جذب و همراه خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: شما در خط مقدم فعالیت بهزیستی قرار دارید و نگاه مدیران فرا دست به شما و عملکردتان دوخته شده است و مدیران نقش لجستیک شما را عهده دارند و نقش شما بسیار ارزشمند است و به یکایک شما افتخار می‌شود و تبریک که واقعاً این لباس بر تن شماست که با این شغل، هم دنیای شما آباد است و هم آخرت شما آباد می‌شود.

این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: یک ورقه جدیدی در بهزیستی تهران رقم خورده و آن هم حضور فردی از جنس بهزیستی که خودش هم مددکار بوده و کارش را با مددکاری و از خط مقدم مثل شما آغاز کرده است و این شخص، زارعی است که با نگاه روشن خود سکان بهزیستی تهران را به دست گرفته است که با لطف، همت و مدد شما عزیزان که بازوان اجرایی و مغزهای متفکر وی هستید، ان‌شاءالله درد و رنج و آلام جامعه هدف بهزیستی در شهرستان‌های استان تهران کاسته می‌شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
منبع خبر: فارس
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *