شناسه خبر: 5598 منتشر شده در مورخ: 1393/10/8 ساعت: 10:03 گروه: سیاسی  
تذکر 12 نماینده درباره فوت معلولان پاکدشت

تذکر 12 نماینده درباره فوت معلولان پاکدشت

12 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار ارائه توضیح درباره علت فوت 3 تن از معلولان آسایشگاه پاکدشت شدند.

 
12 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار ارائه توضیح درباره علت فوت 3 تن از معلولان آسایشگاه پاکدشت شدند. در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات
 
کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی قرائت شد. بر این اساس محمدحسن آصفری در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار جلوگیری از اختلاط دختران و پسران در مدارس روستایی شد.

علاوه بر این تامینی نماینده مردم رشت در تذکری به رئیس جمهور از علت ناتوانی وزیر کشور در اداره کشور گلایه کرد. سعید زمانیان نیز در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار ساماندهی وضعیت صنعت و تولید کشور شد.

همچنین 12 نماینده در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار توضیح وی درخصوص علت فوت 3 تن از معلولان آسایشگاه پاکدشت شدند. ندیمی و حسینی صدر نیز در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار جلوگیری از
 
واردات مرغ و فاسد شدن تولیدات داخلی شدند.
  

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *