شناسه خبر: 5590 منتشر شده در مورخ: 1393/10/7 ساعت: 12:44 گروه: اجتماعی  
تشریح برنامه‌های دهه فجر سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد
با حضور معاونین صورت گرفت

تشریح برنامه‌های دهه فجر سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

با حضور معاونین برنامه‌های دهه فجر سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد.

جلسه شورای معاونین سازمان بهزیستی استان با حضور معاون توسعه و منابع انسانی، پیشگیری، امور اجتماعی و توانبخشی سازمان بهزیستی پیرامون تدوین برنامه‌های اجرایی دهه فجر برگزار شد.

معاون توسعه و منابع انسانی سازمان بهزیستی اظهار داشت: در زمان 8 سال جنگ تحمیلی دنیا شاهد بود که با وجود حمایت استکبار از طرف مقابل جنگ، ما پیروز و سربلند شدیم و اکنون که سال‌های زیادی می‌گذرد، دشمن شروع به تحریم در سایر حوزه‌ها کرده  ولی با این وجود خدا را شاکر هستیم که هر روز به عزت این انقلاب افزوده می‌شود.

وی افزود: هدف از تشکیل این جلسه ارائه برنامه‌های سازمان بهزیستی و ادارات و بخش‌های زیر نظر این سازمان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و گرامی‌داشت دهه فجر است که امیدواریم دستگاه‌ها در این زمینه فعال باشند و برنامه و عملکرد خود را به خوبی گزارش دهند تا مردم آشنایی بیشتری پیدا کنند و بتوانند ارتباط بهتری با این دستگا‌ه‌ها برقرار کنند.

محمد‌رحیم فاضلی افزود: وظیفه خود می‌دانیم در هر کجا که باشیم این دهه را گرامی بداریم و تمام ادارات چه در مرکز استان و چه در شهرستان باید گزارش عملکردهای خودشان را یک هفته بعد از دهه فجر به سازمان بفرستند.

وی بر اهمیت ایجاد برنامه‌های شاد، سرکشی از خانواده‌های جانباز و شهدا و برگزاری نشست‌های با حضور اعضاء سازمان جهت بیان دیدگاه‌های خود و گزارشی از عملکرد‌های تعاونی‌های خود در سراسر استان تاکید کرد.

فاضلی عنوان کرد: باید مردم شناخت بیشتری نسبت به سازمان بهزیستی و انواع خدماتی که این سازمان ارائه می‌دهد، داشته باشند و آگاه باشند که فعالیت‌های سازمان بهزیستی و ادارات تابع این سازمان در چند مورد خاص خلاصه نمی‌شود بلکه بهزیستی سازمانی است که افراد و گروه‌های مختلفی را تحت پوشش خود دارد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی استان سالانه خدمات جدید و متفاوتی را با وجود تمام مشکلات و کمبود‌هایی که دارد عرضه می‌کند و نیازمند شناخت و حمایت از طرف مردم و مسئولان را دارا است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *