شناسه خبر: 5556 منتشر شده در مورخ: 1393/9/29 ساعت: 14:30 گروه: حوادث  
نجات 200 زائر پیاده از مرگ حتمی

نجات 200 زائر پیاده از مرگ حتمی

200 تن از عاشقان ائمه اطهار(ع) که با پای پیاده عازم مشهد بودند به علت مسمومیت با گاز منواکسید کربن در یک قدمی مرگ قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: با عنایت به فرا رسیدن ایام پایانی دهه صفر و شهادت امام رضا(ع) عاشقان دلسوخته به صورت کاروان های پیاده به سمت مشهدالرضا حرکت می کنند تا درمراسم سوگواری رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و همچنین شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا(ع) در مشهد باشند.

سرتیپ بهمن امیری مقدم افزود: پلیس خراسان رضوی برای تامین امنیت این عزیزان طرح های ویژه ای را به اجرا گذاشته و در این راستا ماموران انتظامی شهرستان نیشابور ساعت 23:30 شب بیست وششم آذرماه با سرکشی از مکان های استقرار و استراحت کاروان های پیاده اقدام موثری در پیشگیری از یک حادثه انجام دادند.

وی گفت: تیم های گشتی پلیس نیشابور که با هدایت مستقیم از سوی سرهنگ حسینی فرمانده انتظامی این شهرستان انجام وظیفه می کردند با حضور در مسجد چهارده معصوم (ع) بخش زبرخان که محل استراحت کاروان پیاده از روستای انداده و زرقان شهرستان جوین، متوجه صدای ناله یک زن درحال استراحت شدند.

در این لحظه موضوع با حساسیت بررسی که در نتیجه مشخص شد به علت سهل انگاری در نصب بخاری، لوله از مسیر خروج دود خارج شده و گازسمی در مکان منتشر شده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: بلافاصله هماهنگی های لازم با مرکز فوریت های پزشکی 110و نیروهای امدادی به عمل آمد و اعضای کاروان پیاده که دچار مسمومیت شده بودند از محل استراحت خارج شدند. 75 تن از سوگواران کاروان پیاده به بیمارستان های حکیم و 22 بهمن نیشابور اعزام و خوشبخانه با اقدام سریع حال همگی آنها رضایت بخش می باشد.

سرتیپ بهمن امیری مقدم از اقدام هوشمندانه و احساس وظیفه شناسی فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور و رئیس کلانتری خروین این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: اعضای این کاروان پیاده برای برپایی مراسم سوگواری میلیونی روزهای آخر سفر به سوی مشهد روانه شده اند. 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *