شناسه خبر: 547 منتشر شده در مورخ: 1392/8/11 ساعت: 10:42 گروه: سیاسی  
۱۳ آبان امسال متفاوت خواهد بود/کمترین نشانه تغییر، در ماهیت استکباری آمریکا مشاهده نمی‌شود
معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

۱۳ آبان امسال متفاوت خواهد بود/کمترین نشانه تغییر، در ماهیت استکباری آمریکا مشاهده نمی‌شود

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه ۱۳ آبان امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل، برگزار می‌شود، گفت: کمترین نشانه تغییر را در ماهیت و خوی استکباری شیطان بزرگ مشاهده نمی‌کنیم.

 حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم اظهار کرد: 13 آبان در شرایط کنونی، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که در آستانه پیروزی خون بر شمشیر، باید متفاوت از سال‌های قبل و باشکوه هرچه بیشتر پاس داشته شود که همینگونه هم می‌شود، چراکه عناصر سست و ضعیف در داخل، بر طبل ارتجاع و انفعال می‌کوبند و زمزمه و وسوسه مذاکره و ارتباط با آمریکا را با امید خیالی به برداشته شدن تحریم‌ها و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی به جای اعتماد به توانمندی‌های داخلی به وعده‌های دشمنان چشم دوخته‌اند.

کمترین نشانه تغییر در ماهیت استکباری شیطان بزرگ مشاهده نمی‌شود

وی افزود: با توجه به اینکه کمترین نشانه تغییر را در ماهیت و خوی استکباری شیطان بزرگ مشاهده نمی‌کنیم، به‌طور قطع توده‌های مردم شریف و انقلابی در 13 آبان با شور توام با شعور، ترجمان دیگری از هیئات منه الذله عاشورائیان و سیدالشهدا (ع) را رساتر از هر زمان با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل فریاد می زنند.

13 آبان، رفراندوم دیگری در اعلام موضع شفاف ملت ایران علیه شیطان بزرگ است

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خاطرنشان کرد: سیزدهم آبان در واقع رفراندوم دیگری در اعلام موضع شفاف توده‌های مردم علیه شیطان بزرگ بوده و پاسخ دندان‌شکنی است به عناصر منفعل و زبونی که دم از نظرسنجی در رابطه با آمریکا می‌زنند.

عیلزاده با برشمردن برخی جنایات و ظلم‌هایی که در پی بیش از 60 سال توسط آمریکا نسبت به ملت ایران انجام گرفته است، گفت: چگونه است که آمریکا همواره منافع خود و منابع اسرائیل را موضوع اصلی مواضع و اقداماتش قرار می‌دهد، حتی در جریان اشغال عراق و افغانستان و دخالت در سوریه را به همین منظور توجیه می‌کند اما ما نباید در اندیشه مصالح نظام و انقلاب و مردم باشیم.

برخی به خیالشان به جای روحانی به افراد دیگری رای داده‌اند

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به کسانی که پیام انتخابات یازدهم را به خوبی درک و دریافت نکرده‌اند، اظهار کرد: با یادآوری راهبردها، رویکردها و مواضع اعتدالی ریاست جمهوری و علی‌رغم اینکه وی بارها چندین نکته را به عنوان محورهای اصلی مواضع‌ خود مطرح کرده‌ است که از جمله آن، تبعیت از منویات ولایت و رهبری، تاکید بر آموزه‌های دینی و مکتب اهل بیت (ع) و نیز تاکید بر فرهنگ عمومی، عفاف و حجاب با رویکرد اعتدال، اصرار بر یک‌پارچگی و انسجام ملی و عقلانیت و عدم استفاده از عناصر افراطی در دولت تدبیر و امید است، متاسفانه گویا برخی این نکته‌ها را یا درک نکرده و یا جدی نگرفته‌اند، شاید به خیال خامشان مردم نه به روحانی بلکه به افراد دیگری رای داده‌اند.

علیزاده گفت: در جریان شکل‌گیری بدنه اجرایی دولت جدید با التهاب آفرینی، ایجاد دوگانگی، شکاف در جامعه و مردم، اصرار بر سیاه‌نمایی نسبت به فعالیت‌های گذشته و قهرمان‌سازی از محکومان فتنه 88 و بلکه حمایت از سران فتنه و نیز جابه‌جایی‌ها و عزل و نصب‌های معنادار، نگرانی‌هایی را به وجود می‌آورند که اگر این روند به پیش رود ممکن است امید مردم تبدیل به ناامیدی شود.

اجازه‌ دهید دولت بر مدار اعتدالی خود پیش برود

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با خطاب به افراطیون وابسته به جریان فتنه تاکید کرد: اجازه بدهید ریاست جمهوری در این فرصت 4 ساله در همان مدار اعتدالی با رویکرد دولت تدبیر و امید باشد و کار را به پیش ببرند تا خاطره خوشی از دولت یازدهم در خاطره‌ها باقی بماند.

ضرورت بازشناسی اندیشه‌ها و آرمان‌های امام برای جلوگیری از انحرافات و بدعت‌ها

وی با تقدیر و آرزوی سلامتی برای مراجع تقلید که به خوبی اوضاع را رصد می‌کنند، با یادآوری هشدار یکی از مراجع که فرموده بود برخی خیال نکنند با روی کار آمدن این دولت آزادند، هرچه بنویسند یا بگویند، چاپ مطالبی موهن در روزنامه بهار و اظهارنظراتی در تعریف اندیشه‌های امام(ره) را محکوم کرد و در این مقطع حساس بازشناسی اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل را برای جلوگیری انحرافات و یا بدعت‌ها یک ضرورت جدی دانستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *