شناسه خبر: 5469 منتشر شده در مورخ: 1393/9/24 ساعت: 10:43 گروه: فرهنگی  
اجرای نمایش "بذار یه امشب بگذره" در نیاوران

اجرای نمایش "بذار یه امشب بگذره" در نیاوران

نمایش " بذار یه امشب بگذره " به نویسندگی ابراهیم رهگذر و کارگردانی مریم فتحی و علی برجی از 25 آذرماه درسالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوراندر نمایش «بذار یه امشب بگذره» علی برجی، علی عبادت طلب ،نرگس امینی، ندا نوری ، سارنگ بهمنی ، میترا تبریزی ، احمد مطوری و سمیه صباغی به ایفای نقش می پردازند. 


این نمایش که موسسه فرهنگی هنری هلیا فیلم مجری طرح آن است شب آخر زندگی مادری را روایت می کند که در کما به سر می برد و فرزندانش در خانه او جمع شده اند و یکی از فرزندان به دنبال ارث و میراث اوست. بر همین اساس با بقیه اعضای خانواده اختلافاتی پیدا می کند که چالش هایی را در داستان ایجاد می کند . 

این نمایش جوایز زیادی را در سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجراز آن خود کرده است که از آن جمله آن می‎توان به برنده جایزه نخستین بازیگر مرد، برنده جایزه بازیگری زن، نمایش برگزیده تئاتر فجر و همچنین کاندید دریافت جایزه ی نمایشنامه نویسی اشاره کرد. 

مریم فتحی از کارگردانان جوان تئاتر است که تاکنون اجراهای مختلفی در سالن های تئاتر به روی سن برده که از جمله آن می توان به اجرای نمایش "ماراساد" در سالن انتظامی، "مکاشفه ننه دلاور" در جشنواره تئاتر شهر، " آنتیگونه " در سالن مولوی اشاره کرد. 

دیگر عوامل این گروه نمایشی عبارتند از: آهنگساز: بهنام رحیمی، طراح صحنه: وحید لاری، طراح گریم: علی گودینی، طراح لباس: لادن نصرالهی ، ساخت تیزر و مدیر تولید: سام موذنی، دستیار کارگردان: حسن قدیمی، عکس: امیر خدامی

گفتنی است نمایش " بذار یه امشب بگذره " هر روز به غیر از شنبه ها ساعت 18:30 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران تا تاریخ 17 دی ماه به روی صحنه می رود و علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند با شماره 09356531154 تماس حاصل نمایند و یا به سایت تیوال یا نت برگ مراجعه نمایند. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *