شناسه خبر: 5466 منتشر شده در مورخ: 1393/9/24 ساعت: 09:22 گروه: حوادث  
پشیمانی دیرهنگام پس از قتل ۲ کودک

پشیمانی دیرهنگام پس از قتل ۲ کودک

مرد جوان پس از انداختن ۲ کودک ۴ و ۸ ساله‌اش به کانال آب پشیمان شد و برای نجات آنها کمک خواست اما پشیمانی او دیگر سودی نداشت.

این جنایت هولناک بعد از ظهر شنبه رخ داد. حدود ساعت 15:30 بود که مأموران پلیس شهرستان دزفول باخبر شدند پدری در اقدامی جنون‌آمیز 2فرزند 4 و 8ساله‌اش را به کانال آب انداخته است. وقتی مأموران پلیس در محل حادثه حاضر شدند، مردم توانسته بودند جسم بی‌جان 2کودک را از داخل کانال عمیق آب بیرون بکشند.

یکی از شاهدان درخصوص حادثه به مأموران گفت: دقایقی قبل پدر این دو کودک سراسیمه نزد من آمد و گفت که بچه‌هایش را به داخل کانال آب انداخته است. من و عده‌ای دیگر از ساکنان محل با عجله خودمان را به محل حادثه رساندیم و کودکان را بیرون کشیدیم اما هر دوی آنها جانشان را از دست داده بودند. از آنجا که عامل این جنایت در محل حادثه حضور نداشت مأموران راهی خانه او شدند و وی را که در داخل خانه منتظر رسیدن پلیس بود، دستگیر کردند.

مرد 32ساله در همان بازجویی‌های اولیه به قتل هر دو کودکش اعتراف کرد و گفت: نمی‌دانم چرا دست به این کار زدم. همه‌‌چیز ناگهانی بود و در یک لحظه تصمیم به این کار گرفتم. برای همین فرزندانم را سوار موتور کردم و به نزدیکی کانال آب بردم و به داخل آب انداختم. اما همان لحظه پشیمان شدم و به سراغ یکی از دوستانم رفتم و درخواست کمک کردم.

با این حال دیر شده بود و مردم وقتی بچه‌هایم را از آب بیرون کشیدند که هر دوی آنها مرده بودند. احمد قهرمانی، دادستان دزفول با بیان این خبر گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که متهم با همسر و خانواده‌اش مشکل و اختلاف نداشته و هنوز معلوم نیست چرا دست به چنین کاری زده است. با این حال وی برای بررسی سلامت روانی‌اش در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته است و تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *