شناسه خبر: 5441 منتشر شده در مورخ: 1393/9/18 ساعت: 13:51 گروه: فرهنگی  
استقبال مدارس و کودکان از نمایش" دوستی در قلک" در نیاوران

استقبال مدارس و کودکان از نمایش" دوستی در قلک" در نیاوران

نمایش کودک "دوستی در قلک" به نویسندگی و کارگردانی هاجر پورسینا که از 29 آبان ماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته این روزها با استقبال کم نظیر مدارس و مهد های کودک مواجه شده است.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای  نیاوران در نمایش «دوستی در قلک » محمد رضا شیر خانلو  ،الهه خوشکام ، پیمان کلانتری و امیر جاودانی زرین   به ایفای نقش می پردازند و این نمایش در نوبت صبح برای مدارس و کودکان مهد کودک به روی صحنه می رود  که تاکنون کودکان بیش از 40 مهد کودک و مدرسه  به دیدن این نمایش نشسته اند.

امیر جاودانی زرین  تهیه کننده و بازیگر  تئاتر "دوستی در قلک" در گفتگویی با ذکر این موضوع که امروزه  تئاتریکی ازبهترین راه ها برای انتقال مفاهیم و آموزه های اخلاقی و فرهنگی به کودکان  است  گفت:تاکنون مدارس و مهدهای کودک بسیاری از این کار دیدن کرده اند و از اجرا  راضی بوده اند . یکی از علت های استقبال از این نمایش پیام های خوب آموزشی آن است که برای بچه ها بسیار آموزنده است و کودک در کنار لحظه های شادی که در کنار دوستان خود دارد دریافت های خوبی از این نمایش می گیرد که می توان اثرات آن را در بعد از اتمام کاردر رفتار بچه ها  دید.

گفتنی است حضور کودکان و دانش آموزان با هماهنگی واحد روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران در نمایش های کودک صورت می پذیرد.

نمایش "دوستی در قلک " هر روز ساعت 16  در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران  تا تاریخ 28 آذر ماه به روی صحنه می رود و مدارس و مهد های کودک  جهت رزرو برای اجرای صبح این نمایش می توانند با شماره  09385579439 تماس حاصل نمایند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *