شناسه خبر: 5409 منتشر شده در مورخ: 1393/9/16 ساعت: 08:41 گروه: اجتماعی  
ارائه وام اشتغال به معلولان خرم‌دره‌ای

ارائه وام اشتغال به معلولان خرم‌دره‌ای

رئیس بهزیستی شهرستان خرم‌دره از ارائه وام اشتغال برای معلولان در شهرستان خرم‌دره خبر داد.

میترا رحمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به شعار امسال که توسعه و حقوق بشر برای همه است اظهار داشت: ارائه خدمات به معلولان بستگی به نوع و میزان معلولیت آنها دارد.

وی با اشاره به اشتغال معلولان تصریح کرد: وام اشتغال به معلولانی که وامی نگرفته باشند، اعطا می‌شود.

این مسئول از جمله از مدارک مورد نیاز برای دریافت وام اشتغال معلولان را مدرک فنی و حرفه‌ای عنوان کرد و افزود: بعد از درخواست و دریافت مدارک معلولان پرونده آنها برای تائید به زنجان فرستاده شده و بعد از تایید طرح مبلغ مورد نظر به معلولان پرداخت می‌شود.

رئیس بهزیستی شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه تنها ورزش والیبال نشسته برای معلولان شهرستان خرم‌دره صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: دو نفر از معلولان شهرستان خرم‌دره در رشته دو و میدانی موفق به کسب مقام شده‌اند.

رحمانی با اشاره به اینکه انجام ورزش‌های معلولان هزینه‌های مخصوص به خود را دارد، گفت: باید حمایت‌های لازم در راستای حضور معلولان در جامعه صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه اشتغال معلولان یکی از مهم‌ترین مشکلات آنهاست، گفت: بسیاری از معلولان به سختی درس خوانده و مدرک تحصیلی دارند ولی نتوانسته کاری پیدا کنند و اکنون در خانه هستند.

این مسئول در پایان بیان داشت: امیدواریم همه دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان تمام تلاش خود را برای حضور فعال معلولان در جامعه داشته باشند و برای زندگی راحت معلولان در جامعه نیاز به بسیج همگانی همه افراد است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *