شناسه خبر: 5387 منتشر شده در مورخ: 1393/9/12 ساعت: 10:48 گروه: اجتماعی  
‌ارائه بسته‎های تشویقی به گردشگران / سفرهای داخلی ‌ساماندهی زمانی و مکانی می‌شود‌
رئیس سازمان میراث فرهنگی:

‌ارائه بسته‎های تشویقی به گردشگران / سفرهای داخلی ‌ساماندهی زمانی و مکانی می‌شود‌

‌رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ‌گفت: سیاست‎هایی در نظر گرفته شده که سفرهای داخلی را ساماندهی زمانی و مکانی کنیم‌ تا سفرها از پیک زمانی 100 روزه خارج شده و در طول ایام غیرفعال سال ‌جریان داشته باشد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان گلستان، مسعود سلطانی‎فر اظهار کرد: با توجه به تأکید رئیس جمهور در فرودگاه مبنی بر اینکه «یکی از محورهای توسعه استان بخش گردشگری است» مسؤلیت ما سنگین‎تر شده و توسعه فعالیت‎های گردشگری به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است همچنین با توجه به رویکرد رئیس جمهوری باید ظرفیت‎های استان را در این بخش افزایش داده و زیرساخت‎ها را مهیا کرده تا بتوانیم بخش خصوصی را به صحنه بیاوریم و به گردشگری رونق بیشتری دهیم.

وی تصریح کرد: جزیره آشوراده سال‎های سال با مشکلات و محدودیت‎ها روبه‌رو بوده و اکنون با تهیه طرح اجرایی گردشگری و رایزنی‎های انجام شده در هیئت دولت امکان سرمایه‎گذاری در این منطقه فراهم شده است.

یک هتل 5 ستاره در شهر گرگان به بهره‎برداری می‎رسد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: در بخش سرمایه‎گذاری و تأسیس واحدهای اقامتی و پذیرایی اقدامات خوبی در استان انجام شده که یک هتل پنج ستاره در شهر گرگان به بهره‎برداری می‎رسد و طی سفر از چند واحد اقامتی در حال ساخت نیز بازدید به عمل می‎آید.

سلطانی‎فر گفت: اکنون زمان آن است گرایش و رغبتی که کشورهای اطراف نسبت به استان‎های مازندران و گیلان نشان می‎دهند به استان گلستان نشان داده شود و به این استان بیایند که باعث افزایش اشتغال و درآمدزایی در استان می‎شود.

وی گفت: سیاست‎هایی در نظر گرفته شده که سفرهای داخلی را ساماندهی زمانی و مکانی کنیم، از طریق ارائه بسته‎های تشویقی از قبیل تخفیف‎های اقامتی و ... تا سفرها از پیک زمانی 100 روزه خارج شده و در طول ایام غیرفعال سال سفرها جریان داشته باشد.

سلطانی‎فر در پایان گفت: در مجموع این استان در کنار کشاورزی که یکی از محورهای اصلی استان است گردشگری نیز باید یکی از مهمترین راه‎های توسعه استانی شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
منبع خبر: خبرگزاري فارس
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *