شناسه خبر: 5377 منتشر شده در مورخ: 1393/9/11 ساعت: 09:09 گروه: اجتماعی  
همکاری مردم با بهزیستی باعث رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر می شود

همکاری مردم با بهزیستی باعث رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر می شود

معاون امنیتی سیاسی استانداری زنجان گفت: مشارکت در فعالیت های بهزیستی و کمک به جامعه هدف این سازمان نقش کلیدی در رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر و معلولین دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا شهبازی به مناسبت هفته معلولان در دیدار از مراکز نگهداری سالمندان و بیماران روانی بهزیستی با اشاره به نقش کلیدی مشارکت های مردمی در ارایه خدمات از سوی بهزیستی، افزود: مردم باید با بهزیستی همکاری کنند.

وی اظهار کرد: ایجاد اعتماد بین مردم و بهزیستی و حضور خیرین در این مجموعه علاوه بر اجر معنوی می تواند گره گشای زندگی مددجویان و جامعه هدف این سازمان باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده توسط بهزیستی زنجان بزودی شاهد بهبود وضعیت این مراکز و ارتقا سطح خدمات آنها خواهیم بود.

شهبازی تاکید کرد: عدم توجه به حرفه مددکاری و انجام فعالیت تخصصی در این حوزه از مهمترین معضلات مراکز بهزیستی این استان است.

وی به ساخت پروژه پردیس سرای سالمندان اشاره کرد و گفت: دو مرکز شبانه روزی نگهداری سالمندان زن و مرد در زنجان و خرمدره فعالیت می کنند که با ساخت پردیس سرا و هتل آپارتمان سالمندان هیدج، سالمندان به مراکز استاندارد منتقل خواهند شد.

معاون امنیتی سیاسی استانداری زنجان عدم توجه به حرفه مددکاری و انجام فعالیت مددکاری به صورت حرفه ای در استان زنجان را از عمده معضلات مراکز بهزیستی برشمرد و یادآورشد: با تشکیل انجمن مددکاری در زنجان که توسط بهزیستی انجام شده و پذیرش دانشجوی مددکاری در مرکز علمی کاربردی بهزیستی و اهتمام مسئولین در این امر روابط فرد و خانواده و شرایط روحی مددجویان مراکز بهزیستی بهبود پیدا می کند.

شهبازی فعالیت بهزیستی برای ترخیص معلولان و بازگرداندن آنها به کانون گرم خانواده مناسب ارزیابی و افزود: خانواده محوری و مرکز زدایی از سیاست های قابل توجه بهزیستی است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *