شناسه خبر: 5310 منتشر شده در مورخ: 1393/9/2 ساعت: 08:20 گروه: فرهنگی  
کتاب گویای “درسنامه نهج البلاغه” در سبزوار رونمایی شد

کتاب گویای “درسنامه نهج البلاغه” در سبزوار رونمایی شد

کتاب گویای “درسنامه نهج البلاغه” امروز طی مراسمی در کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی سبزوار، کتاب گویای “درسنامه نهج البلاغه” که در بخش نابینایان کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری ضبط شده است طی مراسمی با حضور آقای میردشتی معاونت محترم سیاسی اجتماعی فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان رونمایی شد.
کتاب درسنامه نهج البلاغه یکی از کتاب هایی است که در چند ماه اخیر در بخش نابینایان کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری ضبط شده است.

بخش نابینایان کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری در یک سال اخیر با برقراری تعامل با دانشگاه ها و مراکز علمی آموزشی سبزوار و کشور و مراکز نابینایان کل کشور فعالیت های موثر و مفیدی در جهت سوق دادن نابینایان و کم بینایان به کتابخوانی و مطالعه داشته است.

برگزاری کلاس های آموزشی مختلف از جمله مهارت های هفت گانه ICDL ، آموزش خط بریل، کارگاه آشنایی با فناوری های نوین ویژه نابینایان با حضور اساتیدی از امریکا، ضبط کتاب های درسی مورد نیاز دانشجویان نابینا و کم بینا، تعامل با مراکز نابینایان کل کشور و تهیه منابع مورد نیاز این قشر از طریق مبادله کتب بریل با این مراکز بخشی از فعالیت های بخش نابینایان کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری در یک سال اخیر بوده است.

شایان ذکر است بخش نابینایان کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری از لحاظ سابقه فعالیت دومین و از لحاظ کیفیت و کمیت خدمات اولین کتابخانه ویژه نابینایان در شمال شرق کشور است.

در مراسم رونمایی از کتاب گویای “درسنامه نهج البلاغه” از جناب دکتر علی صادقی منش و خانم دکتر اعظم قلعه نوی که بصورت افتخاری با بخش نابینایان همکاری داشته اند تقدیر و قدردانی شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *