شناسه خبر: 5284 منتشر شده در مورخ: 1393/8/25 ساعت: 12:33 گروه: ورزشی  
استقبال از ملی‌پوش تیم بدمینتون‌ ناشنوایان در فرودگاه بوشهر
صبح امروز صورت گرفت

استقبال از ملی‌پوش تیم بدمینتون‌ ناشنوایان در فرودگاه بوشهر

صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان استان بوشهر، از ایوب رضایی ملی‌پوش تیم ایران که در رقابت‌های ملت‌های آسیا حائز رتبه ششم شده بود استقبال شد.

 از بوشهر، ایوب رضایی از شهر کلمه شهرستان دشتستان و تنها بازیکن تیم ملی بدمینتون استان که راهی مسابقات قهرمانی ملت‌های آسیا در تایوان شده بود صبح امروز در فرودگاه بین‌ا‌لمللی بوشهر مورد استقبال هیئت ناشنوایان و خانواده، دوستان، سعادت مشاور استاندار، مدیرکل جهاد کشاورزی استان، خرم مسئول تربیت بدنی بخش بوشکان و محمد بهرام‌نژاد رئیس شورای شهر قرار گرفت.

ایوب رضایی در حاشیه این استقبال اظهارداشت: من بدمینتون را 8 ماه قبل شروع کردم و خوشبختانه توانستم روانه مسابقات شوم.

بازیکن تیم ملی بدمینتون ناشنوایان استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات 9 تیم شرکت داشتند که تیم کره‌جنوبی، تایوان و ژاپن به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و تیم ایران هم مقام ششم بدست آورد که واقعا تیم‌های اول تا سوم تیم‌های قدر و سختی بودند.

رضایی گفت: حضور در این مسابقات برایم تجربه خوبی بود و تا دو ماه دیگر در بهمن ماه تورنمنت  بدمینتون کشور در تهران برگزار می‌شود در آبان سال آینده یعنی 2015 هم در رقابت‌های جهانی تایوان شرکت خواهم کرد.

وی در پاسخ به اینکه حامی شما در این مسابقات چه نهادی بوده است، گفت: فدراسیون ناشنوایان کشور و مسئولان استان مرا در این مسابقات یاری کردند که جا دارد از همه آنها تشکر کنم، البته زحمات خانواده‌ام بسیار تاثیرگذار بود که جای قدردانی دارد.

رضایی در پاسخ به اینکه چه توصیه‌هایی برای جوانان استان بوشهر و بخش بوشکان و شهر کلمه دارید؟ تاکید کرد: تلاش را در تمامی مراحل زندگی سرلوحه قرار دهند البته شنوایان که کمتر مشکل دارند ولی ناشنوایان نیاز به تلاش بیشتری دارند.

مشاور استاندار بوشهر نیز ضمن تبریک به رضایی و خانواده گرامیش گفت: اگر استقبال آنچنانی از این جوان صورت نگرفته به این خاطر است که ورزشکارانی که مقام اول تا سوم کسب می‌کنند مسئولین شرکت می‌کنند.

سعادت افزود: اما مسئولان ورزش و جوانان استان قول دادند که کسانی که به‌عنوان بازیکن تیم ملی انتخاب می‌شوند از آنان تقدیر خواهد شد.

عدم حضور مسئولین ورزش استان در استقبال از این ورزشکار ملی جای بسی تامل دارد.

ضمنا مراسم استقبال از این ورزشکار ساعت 9 صبح فردا در میدان اول شهر کلمه توسط اقشار مختلف مردم، مسئولان، ورزشکاران و ورزش دوستان صورت می‌گیرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *