شناسه خبر: 5240 منتشر شده در مورخ: 1393/8/19 ساعت: 09:46 گروه: اجتماعی  
بهره مندی معلولان جسمی حرکتی گیلان از تسهیلات خودروهای مناسب سازی شده

بهره مندی معلولان جسمی حرکتی گیلان از تسهیلات خودروهای مناسب سازی شده

معاون توانبخشی بهزیستی گیلان گفت: سهمیه استان برای بهره مندی از تسهیلات ویژه خودروهای مناسب سازی برای 172 معلول جسمی حرکتی فراهم شده است.

'رحیم تکاملی' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اسامی معلولان واجد شرایط گیلانی به همراه سایر معلولان کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به وزارت صنعت، معدن و گمرک جمهوری اسلامی برای واردات خودروی مناسب سازی شده، ارسال شده است.

وی با بیان این که اسامی این تعداد از معلولان گیلانی با توجه به محل سکونت به بهزیستی شهرستان ها اعلام شده ، اظهار کرد: واجدین شرایط بایستی برای ثبت نام از طریق سایتhttp://sabtaresh.tpo.ir اقدام کنند. 

تکاملی خاطرنشان کرد: معلولان جسمی حرکتی شدید و بسیار شدید تا 300 میلیون ریال معافیت گمرکی در زمان واردات خودروی مناسب سازی شده بهره مند خواهند شد.

معاون توانبخشی بهزیستی استان گیلان تصریح کرد: همچنین معلولان برای شماره گذاری خودرو تا سقف 150میلیون ریال از معافیت برخوردار می شوند.

به گفته وی، اسامی 35 هزار معلول در بانک اطلاعات بهزیستی استان گیلان به ثبت رسیده که بیشترین آنان با حدود 17 هزار نفر معلولان جسمی حرکتی هستند. 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *