شناسه خبر: 5231 منتشر شده در مورخ: 1393/8/18 ساعت: 09:41 گروه: اجتماعی  
۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به بهزیستی استان مرکزی اختصاص یافته است

۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به بهزیستی استان مرکزی اختصاص یافته است

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: ۱۹۰ میلیارد ریال در راستای کمک به مددجویان و نیز اشتغالزایی این افراد به بهزیستی استان مرکزی اختصاص یافته است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، بهروز رفیعی  در هشتمین کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در استانداری مرکزی با اشاره به مبلغ ذکر شده اظهار کرد: از این مبلغ تاکنون 50 میلیارد ریال آن را بانک‌ها متقبل شده و پرداخت کرده‌اند و تاکنون 88 مورد تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: از مبلغ اختصاص یافته به بهزیستی استان مرکزی به شهرستان فرمهین 900 میلیون ریال، در خمین 1میلیارد و 650 میلیون ریال، در دلیجان 650 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: در کمیجان تاکنون مبلغی پرداخت نشده که مابقی مبالغ در تفرش 750 میلیون ریال، خنداب 300 میلیون ریال، محلات 850 میلیون ریال، آشتیان 200 میلیون ریال، زرندیه 100 میلیون ریال و شازند 1میلیارد و 110 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

رفیعی با اشاره به سهم بانک های اراک گفت: سهم بانک‌های اراک 7 میلیارد و 700  میلیون ریال بوده که تا کنون 100 هزار و 300 نفر موفق به دریافت این تسهیلات شده‌اند.

وی افزود: در راستای کمک به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) بانک ها باید تعامل بیشتری با این دو سازمان داشته باشند تا بتوان مشکلات این افراد را شناسایی کرده و با ارائه تسهیلات بانکی مناسب بتوان این مشکلات را برطرف کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *