شناسه خبر: 5161 منتشر شده در مورخ: 1393/8/5 ساعت: 11:41 گروه: اجتماعی  
۱۲۹ هزار مترمربع خط ویژه برای نابینایان به بهره برداری رسیده است

۱۲۹ هزار مترمربع خط ویژه برای نابینایان به بهره برداری رسیده است

مشهد – خبرگزاری مهر: معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: در طرح بهساز مشهد ۱۲۹ هزار مترمربع خط ویژه برای نابینایان تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا حسین نژاد بعدازظهر یکشنبه در سالن شهدای مشهد در خصوص پروژه بهساز گفت: مقدار تردد انجام شده از پیاده روها، اولویت بهسازی آنها را تعیین می کند و تاکنون یک میلیون و ۸۰ هزار مترمربع میزان طرح بهساز طراحی شده و ۹۲۰ هزار مترمربع از این طرح اجرا شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین ۱۲۹ هزار مترمربع خط ویژه برای نابینایان تدارک دیده شده است.

وی گفت: پارک "چهل بازه" با وسعت  ۱۱۵ هکتار نیز در دست احداث است که ۵۰ هکتار از این پروژه تاکنون پیشرفت داشته و ۶۵ هکتار باقیمانده در حال طراحی و اجراست.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد عنوان کرد: تامین آب پارک چهل بازه علت تاخیر این پروژه است و  مراحل نهایی تصویب این پروژه در فروردین ماه امسال انجام شده و امید می رود تا در فازهای بعدی آن مراحل تصویب طی شود.

حسین‌نژاد اعتبار پیش بینی شده برای احداث این پروژه را بالغ بر ۵۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بهره برداری از این پارک ملی نیازمند  مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران است.

به گفته وی ۱۰ هکتار از این پروژه در ضلع جنوب غربی و در مجاورت بلوار نمایشگاه قرار دارد که تا انتهای سال جاری به عنوان پارک کودک و آینده به بهره‌برداری می رسد.

وی با بیان اینکه تشکیل سازمان زیباسازی مورد درخواست ماست، افزود: مرجع تصویب آن، شورای اسلامی شهر مشهد است که این امر با توجه به ضرورتی که دارد، در حال پیگیری است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *