شناسه خبر: 5141 منتشر شده در مورخ: 1393/7/30 ساعت: 15:55 گروه: سیاسی  
باغستانی: فوتبال پنج نفره لایق توجه بیشتری است

باغستانی: فوتبال پنج نفره لایق توجه بیشتری است

سرپرست تیم ملی فوتبال نابینایان ایران گفت: بچه‌های ما امروز لیاقت خود را نشان دادند و مستحق توجه بیشتری هستند

به گزارش ایران سپید عباس باغستانی سرپرست تیم فوتبال پنج نفره پس از قهرمانی ایران در بازی‌های پارا آسیایی در صحبت‌های خود اظهار داشت: این قهرمانی را به ملت ایران و نابینایان کشورمان تبریک می گویم. تنها درخواست من به عنوان یکی از اعضای تیم فوتبال پنج نفره این است که به، این رشته توجه بیشتری شود. بچه ها امروز لیاقت خود را نشان دادند و مستحق توجه بیشتری هستند.

وی در پایان یادآور شد: تیم ما با این قهرمانی جهانی شد و باید برای بازی‌های آینده با قدرت حاضر شویم.

تیم فوتبال پنج نفره ایران پس از قهرمانی در بازی‌های پاراآسیایی حلقه شادی زد و بازیکنان اشک شوق ریختند. تیم ملی فوتبال 5 نفره نابینایان و کم بینایان ایران امروز مقابل ژاپن به میدان رفت و در پایان با نتیجه 2 بر صفر از سد حریف گذشت و مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد. تیم ایران پس از قهرمانی حلقه شادی زد و بازیکنان نام ائمه اطهار را به زبان آوردند. بهزاد زاد علی اصغر ستاره تیم ایران در بازی برابر تیم ژاپن سجده شکر به جا آورد و اشک ریخت. بازیکنان تیم ایران پس از قهرمانی با فریاد زدن نام کره از تماشاگران میزبان تشکر کردند.

مسابقات فوتبال 5 نفره به صورت دوره ای برگزار شد و تیم کشورمان در آخرین دیدار خود با برتری 2 بر صفر مقابل ژاپن 10 امتیازی شد و قهرمانی خود را مسجل کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *