شناسه خبر: 5125 منتشر شده در مورخ: 1393/7/29 ساعت: 14:38 گروه: ورزشی  
خسرو گلکار: طبق انتظار ظاهر شدیم

خسرو گلکار: طبق انتظار ظاهر شدیم

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان کشورمان گفت: کسب سه مدال در دو روز اول بازی‌ها به اندازه کاری بوده که پیش از این انجام دادیم.

به گزارش ایران سپید خسرو گلکار بیان داشت: تیم جودوی کشورمان تاکنون موفق به کسب دو مدال برنز و یک نقره شده و این دقیقا محصول همان کاری است که انجام شده است. وی تصریح کرد: حریفان اصلی ایران مدت ها و حدود ٢٠ ماه در اردو بودند اما ما هشت مرحله اردو را در چهار ماه پشت سر گذاشتیم. ضمن اینکه در مسابقات برون مرزی نیز شرکت نکردیم. گلکار اظهار داشت: بچه‌ها با تمرین درون تیمی آماده حضور در مسابقات شدند و اگر در مسابقات بین المللی شرکت می کردند با آمادگی بیشتری گام به این مسابقات می گذاشتند. سرمربی جودوی نابینایان کشورمان در پایان تاکید کرد: سه ورزشکار کشورمان فردا شانس کسب مدال دارند. گفتنی است تیم جودوی ایران امروز یک نقره توسط محمدعلی شنانی، و یک مدال برنز توسط امید نوری جعفری به دست آورد. فردا نیز محمد عابد، حامد علیزاده و همزه ندری به مصاف حریفان خود میروند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *