شناسه خبر: 5123 منتشر شده در مورخ: 1393/7/29 ساعت: 12:12 گروه: ورزشی  
پیروزی گلبال بانوان در مقابل ژاپن فوتبال پنج نفره با کره جنوبی به تساوی رسید

پیروزی گلبال بانوان در مقابل ژاپن فوتبال پنج نفره با کره جنوبی به تساوی رسید

تیم ملی گلبال بانوان ایران دومین دیدار خود را با پیروزی به پایان رساند.

به گزارش ایران سپید ملی پوشان کشورمان در این دیدار با نتیجه 4 بر 1 مقابل تیم قدرتمند ژاپن قهرمان پارالمپیک 2012 لندن با اقتدار هرچه تمامتر پیروز شدند . تیم گلبال بانوان ایران روز گذشته هم تایلند را 11 بر 2 مغلوب کرده بود. بانوان گلبالیست کشورمان فردا چهارشنبه ساعت 15:15 به وقت محلی، به مصاف کره جنوبی میروند.

تیم فوتبال 5 نفره کشورمان مقابل نماینده کشور میزبان به تساوی بدون گل رسید. تیم فوتبال 5 نفره کشورمان در سومین دیدار خود، به مصاف کره جنوبی رفت و به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت. به گزارش ایران سپید: ملی پوشان فوتبال پنج نفره کشورمان بازی را بسیار تهاجمی آغاز کردند اما نیمه اول بدون گل به پایان رسید. تیم ایران در نیمه دوم هم بیشتر از تیم کره‌جنوبی صاحب توپ و میدان بود اما نتوانست مقابل تیم میزبان که جزو بهترین تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها محسوب میشود، کاری از پیش ببرد و این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. بهزاد زادعلی اصغر مهاجم تیم ایران که در بازی با چین به شدت مصدوم شده بود در این بازی به زمین آمد و موقعیت‌های بسیاری ایجاد کرد. ملی پوشان کشورمان روز گذشته در یک بازی نفسگیر، با نتیجه 2 بر 1 چین قهرمان مسابقات پاراآسیایی گوانگژو را شکست داده بودند. تیم ایران فردا در آخرین بازی خود به مصاف تیم ژاپن میرود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *