شناسه خبر: 5122 منتشر شده در مورخ: 1393/7/29 ساعت: 11:51 گروه: ورزشی  
شنانی: شرمنده خانواده و مردم کشورم شدم

شنانی: شرمنده خانواده و مردم کشورم شدم

دو سال است در مسابقات برون مرزی شرکت نکردم

به گزارش ایران سپید محمدعلی شنانی پس از کسب مدال نقره در وزن 73- کیلوگرم گفت: تمام تلاشم را انجام دادم تا در دیدار فینال حریف ازبکم را شکست دهم اما این اتفاق رخ نداد و من شرمنده کادرفنی، مردم و خانواده ام شدم.

وی ادامه داد: ژاپن، ازبکستان، مغولستان و کره جنوبی سرمایه گذاری خوبی در این رشته انجام داده اند و در مسابقات مختلف شرکت میکنند اما من دو سال است دستم به بدن حریفان خارجی ام نخورده چون در مسابقه برون مرزی شرکت نکرده ایم. مرد نقره ای کاروان جودوی ایران در بازی های پاراآسیایی ٢٠١4 عنوان کرد: یکی از مشکلات اصلی ما این است که در مسابقات جهانی و تورنمنت‌های برون مرزی شرکت نداشتیم. شنانی ادامه داد: حریف ازبک امروز من حدود یک ماه پیش در مسابقات جهانی سوم شده بود و طبیعی بود که باتجربه تر از من کار کند.

اما امید نوری جعفری دیگر جودو کار کشورمان که امروز موفق به کسب مدال برنز شد گفت: از خودم انتظار بیشتری داشتم. جعفری در خصوص مسابقه خود در مرحله نیمه نهایی افزود: از حریف ازبکستانی بهتر بودم اما بی تجربگی باعث شد شکست بخورم و شانس حضور در دیدار فینال را از دست دادم. وی افزود: بار اولی است که در مسابقات برون مرزی شرکت می‌کنم در حالی که رقبایم بارها حضور در این میادین را تجربه کرده اند. ما حتی اردوی مشترک هم نداشتیم و فقط در تهران تمرین کردیم.

نوری جعفری خاطرنشان کرد: برای حضور در چنین مسابقاتی نیاز به تجربه است و اگر در میادین بین المللی حضور پیدا کنیم نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

دارنده مدال برنز بازی های پاراآسیایی اینچئون گفت: امیدوارم نگاه ویژه ای به ما شود و با درایت مسئولان اردوهای خوبی برگزار کرده و در مسابقات برون مرزی شرکت کنیم تا برای پارالمپیک ٢٠١6 به آمادگی لازم برسیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *