شناسه خبر: 5115 منتشر شده در مورخ: 1393/7/29 ساعت: 09:30 گروه: اجتماعی  
ایجاد اشتغال برای مددجویان بهزیستی از مهم‌ترین دغدغه‌های این سازمان است

ایجاد اشتغال برای مددجویان بهزیستی از مهم‌ترین دغدغه‌های این سازمان است

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی از مهم‌ترین دغدغه‌های این سازمان است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی صبح امروز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی اشتغال و کارآفرینی گفت: با توجه به اینکه توانمندسازی از طریق اشتغال و کمک به خودکفایی مددجویان جزو اولویت‌های بهزیستی است، آشنایی کارشناسان با نحوه کاریابی و سرعت در فرآیند اشتغال و کاریابی برای مددجویان بهزیستی برای توانمندسازی و خروج از چرخه حمایت از طریق ایجاد اشتغال از مهم‌ترین اهداف این اداره کل است.

بهروز رفیعی افزود: ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی از مهم‌ترین دغدغه‌های این سازمان است که در این راستا اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

احمد حاج‌دایی معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان مرکزی نیز در این دوره پیرامون بیمه سهم کارفرما، بیمه سهم خویش‌فرما، کاریابی، چگونگی ارایه تسهیلات خود اشتغالی و توانمندسازی و کارفرمایی، ثبت اطلاعات اشتغال یافتگان در سامانه رصد و پورتال سازمان موضوعاتی را مطرح کرد.

وی هدف از اجرای این دوره آموزشی را آماده‌سازی شغلی جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد و ادامه داد: این دوره با هدف بهینه‌سازی اقدامات و کمک به اشتغال پایدار و هدفمند مددجویان برگزار شده است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *