شناسه خبر: 5083 منتشر شده در مورخ: 1393/7/26 ساعت: 09:33 گروه: فرهنگی  
تجلیل از 13 سال همراهی کارگردان تئاتر با بهزیستی

تجلیل از 13 سال همراهی کارگردان تئاتر با بهزیستی

در آیین اختتامیه نخستین جشنواره تئاتر خیابانی طلوع امید بهزیستی که در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد از بیش از یک دهه فعالیت قطب الدین صادقی کارگردان تئاتر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل نخستین جشنواره تئاتر خیابانی طلوع امید بهزیستی؛ دراین آیین که با اجرای علیرضا خمسه و باحضور بزرگان تئاتر برگزار شد از یک دهه تلاش قطب الدین صادقی در زمینه هنرهای نمایشی با سازمان بهزیستی تقدیر شد.

براساس این گزارش، همایون هاشمی رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی متعلق به همه مردم است، این شعاری است که از ابتدا وزیر کنونی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به روی آن تاکید دارند.

وی افزود: از همه ابزارها باید برای خدمت به مردم بهره ببریم و در این راه گامی موثر برداریم. 

هاشمی در سخنان خود نوید برگزاری جشنواره موسیقی ملی را در آینده ای نزدیک با حمایت سازمان بهزیستی داد.

در این آیین نرجس بختیار خلج، دبیر این جشنواره گفت: با توجه به اینکه عنوان این سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته است در فاصله عید قربان تا غدیر جشنواره تئاتر طلوع امید را برگزار کردیم. 

وی ادامه دادکه همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی نگاه عمیق و ویژه ای به مقوله فرهنگ و آسیب های اجتماعی دارد و افزود: به همین منظور در برگزاری این رویداد هنری نگاه ویژه ای به جامعه هدف سازمان داشتیم البته همه هنرمندان از سطح کشور با هنرمندان جامعه هدف بهزیستی در یک فضا به رقابت پرداختند. 

وی استقبال از برگزاری این جشنواره تئاتری را با توجه به نخستین دوره برگزاری آن کم نظیر دانست و در ادامه گزارشی از تعداد گروه های شرکت کننده داد. 

در ادامه این آیین، قطب الدین صادقی در سخنانی تاکید کرد که 13سال تلاش برای خانواده بهزیستی بهترین زمان عمرش بوده است و همواره از فعالیت با این سازمان لذت می برده است. 

صادقی همکاری مشترک و تلاش با سازمانی چون بهزیستی را از وظایف هنرمند دانست و گفت: هنرمند باید دغدغه اجتماعی و آحاد مردم را داشته باشد، رسالت تئاتر این است که حرف مردم را بزند.

در ادامه مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر طلوع امید آرا هیئت داوران پس از تقدیر از قطب الدین صادقی با حضورعلی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی،نرجس بختیار خلج دبیرجشنواره، اسماعیل خلج، امیر دژاکام و جهانگیر الماسی قرائت شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *