شناسه خبر: 5073 منتشر شده در مورخ: 1393/7/22 ساعت: 09:58 گروه: اجتماعی  
مذاکره با استاندار فارس برای کاهش مشکلات معلولان این استان

مذاکره با استاندار فارس برای کاهش مشکلات معلولان این استان

رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان گفت: در جریان برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی معلولان در شهر شیراز و برپایی جشن غدیر با استاندار فارس مذاکراتی صورت گرفت و قرار شد که تا حد امکان ویلچرهای مورد نیاز معلولان این استان خریداری شود.

محمودنژاد در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایرن (ایسنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: جشن غدیر با حضور استاندار فارس، معاونان اجتماعی و سیاسی و مشاور اجرایی استاندار و رئیس سازمان بهزیستی استان فارس و 250 تن از معلولان استان تهران و 250 تن از معلولان استان فارس برگزار شد.

وی در ادامه گفت: در این جشن از استاندار فارس به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در این استان درخواست کردیم که به مشکلات معلولان رسیدگی کند چرا که آنان با مشکلات فرهنگی، اشتغال و معیشت روبرو هستند.

محمودنژاد افزود: در این جلسه از استاندار فارس خواستیم تا نشست‌هایی را برای مناسب سازی اماکن و معابر این استان برای معلولان برگزار کند. دکتر احمدی، استاندار فارس نیز ضمن پذیرش این خواسته بنا به پیشنهاد ما با انتصاب فردی معلول به عنوان مشاور استاندار در امور معلولان موافقت کرد.

وی در ادامه گفت: در این مراسم استاندار فارس با بیان اینکه از توانمندی‌های معلولان درس گرفته است از اعلام آمادگی استان فارس برای بکارگیری تمام توان خود به منظور کمک به معلولان خبر داد.

رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان تصریح کرد: به گفته استاندار فارس از این پس معلولان با نگاه ویژه‌ای در این استان نگریسته می‌شوند و برای بررسی مشکلات آنها اقدامات لازم انجام می‌شود چرا که رویکرد دولت تدبیر و امید نیز به معلولان همین گونه است.

محمد نژاد در پایان اظهار کرد: گردش دوره‌ای به استان‌های کشور به منظور مذاکره با مسئولان و بیان مشکلات معلولان ادامه خواهد داشت و آبان ماه به شهر مشهد سفر می‌کنیم.

 

به گزارش ایسنا، معلولان استان تهران پس از جشن غدیر از مراکز فرهنگی، تفریحی و تاریخی شیراز بازدید و بارگاه حضرت شاهچراغ (ع) را زیارت می‌کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *